Tuesday, December 20, 2011

javascript:void(0)




Tuan Haji Anwar Ibrahim terpaksa melakukan 'damage control' dengan situasi telahan awal dan perkiraan undi terhadap beliau dan PKR semakin jauh tersasar dan semakin merosot.

Langkah terakhir adalah dengan memanggil bantuan dari Pusat Kajian Demokrasi dan Pilihan Raya UM (UMCEDEL) bagi melakukan satu kajian untuk menunjukkan rakyat tidak percaya dengan video seks konek bengkoknya.

Kajiselidik yang dilakukan oleh UMCEDEL sebagai mengalih perhatian dari KajiSelidik yang dilakukan oleh parti Tuan Haji Anwar Ibrahim sendiri.






Kajiselidik yang dilakukan oleh PKR sudah cukup menggusarkan Tuan Haji Anwar Ibrahim, 56 peratus wanita memilih Barisan Nasional sebagai pilihan utama parti untuk kekal memerintah.

Kajiselidik yang dilakukan di empat buah negeri dengan 1,000 responden dipilih mewakili setiap negeri, ini merupakan isyarat paling jelas Tuan Haji Anwar Ibrahim semakin ditolak oleh rakyat khasnya kaum wanita.

Cukup mudah untuk melihat betapa besarnya kegelisahan Tuan Haji Anwar Ibrahim imej dan reputasi beliau sudah rosak dan tercalar teruk akibat asakan dari blogger-blogger pro kerajaan memainkan video seks beliau secara berterusan.

Semakin terdesak dan sumbang langkah Tuan Haji Anwar Ibrahim ...





3 comments:

Anonymous said...

kalau sekadar nak suruh orang kata bukan pelakon tu anwar saya pun boleh kata yea..tetapi apa k=afktanya yang mengatakan bukan beliau??sudah buat kajina mendalam ker?? atau dah celik IT ker??? inilah masalah mahasiswa yang tidak buat homework...tahu nak bercakap macam tin kosong sahaja...bawa lah mai dan buktikan dahulu..mahasiswa kangkong...

Mohd said...

Senang aje bawa kes Chinadoll ini ke mahkamah.
Letakkan Anwar dlm kandang tertuduh.
Bawa Datuk Eskay utk menjadi saksi.
Bawa Wan Azizah juga utk mengesahkan bahawa konek bengkok itu bukan kepunyaan Anwar. Dia sebagai isteri mestilah lebih tahu akan bentuk dan rupa senjata sulit Bang Nuar, kan?

Anonymous said...

Kaum wanita tak rela seorang penzina/peliwat menjadi PM kami.Malukan negara sahaja apabila kita tunjukkan kepada dunia seolah-seolah kita tak ada pemimpin yang lebih baik dari dia.