Thursday, March 21, 2013

Datuk Eskay hanya perlu tandatangan Akuan Bersumpah dan menarik kembali setiap tuduhan dan dakwaan terhadap Anwar Ibrahim.


Ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah telah ditawarkan "tanpa had" untuk menarik kembali dakwaan dan tuduhan yang mengaitkan Anwar Ibrahim sebagai pelaku video seks melibatkan seorang wanita Cina.

Eskay, bersama Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Dato' Shuib Lazim, telah mendedahkan dan menyebarkan video seks tersebut pada tahun 2011.

Tan Sri Rahim Thamby Chik mengesahkan Anwar Ibrahim cuba beli Datuk Eskay dan tawaran tersebut dilakukan oleh orang tengah Anwar sendiri.

Pertama beliau sering diikuti, dan Eskay dihubungi dan ditawarkan TANPA HAD. Beliau (eskay) hanya perlu menandatangani Akuan Bersumpah dan buat U-TURN ke atas tuduhan dan dakwaan sebelum ini. Sebagai pulangan, beliau akan menerima sejumlah wang mengikut kemahuan Eskay sendiri' kata Rahim sewaktu sidang media.

Eskay bagaimanapun tidak hadir dalam sidang media atas alasan keselamatan.



6 comments:

Anonymous said...

Pastikan duit yg amat banyak ditranferkan dulu...kalau tidak nanti jadi macam bala...elek...puciit..kena 100% pulak tu...

Carlos Santiago said...

ker datuk eskay pun dah kecut sebenar? hahaha spin ckp kena bayar.

Anonymous said...

AnuGay dah terdesak.. kemaluan dah kian terdedah! bakal lingkop pada PRU13 nanti.. ha ha! musnahkan para peliwat dari bumi Malaysia!

Anonymous said...

Boleh tak hentikan perdebatan jahil ni . .
kenapa lah ko jahil sgt nak main2 dengan hukum Allah menuduh orang liwat. Kalau kau masih mengaku Islam beristighfar lah sebelum terlambat. Kalau kau tidak setuju dgn orang lain berdakwahlah dengan cara yg sopan supaya orang hurmat kamu. INGAT janji iblis pada Allah yg dia akan terus menyesatkan orang yang amarah malah Allah akan bertambah jauh dari orang2 sebegini. Insaflah dan kembali kepadanya. Jangan sampai Allah tutup hati2 kamu
( ختم الله على قلوبهم وعلى ابصارهم. . .)

Anonymous said...

Oii Wak Labu, jika anda masih anggap diri anda Islam, carilah kebenaran... Allah berikan akal utk berfikir... melainkan anda tergolong dlm kumpulan yg sama..

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

Anonymous said...

.....sebgmana allah sesatkan insan bernama anwar ibrahim tu maksud ko? Apa moron sgt islam ko nih. Xyah tunjuk pandai ugama sgt la...simpan je apa yg ko tau utk diri ko yg rasanya agak jahil la jugak melalui tulisan bodo ko tuh