Friday, March 8, 2013

Anwar Ibrahim (mesti) bertaubat dan jangan pergunakan keluarganya demi kerakusan kuasa nak menjadi Perdana Menteri. Bertaubat dari terus meliwat anak muda - KLPOS, 8 MAC 2013





Rakyat Malaysia digesa tidak terperdaya dengan permainan jijik Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim susulan kenyataan terbaru bapanya Azlan Mohd Lazim hari ini.

Bekas Pembantu Peribadi Anwar, Saiful Bukhari Azlan berkata, beliau memberi peringatan kepada Ketua Umum PKR itu agar tidak menyalahgunakan wang dengan 'membeli' mana-mana ahli keluarganya demi mendapatkan kuasa politik.

"Anwar Ibrahim (mesti) bertaubat dan jangan pergunakan keluarganya demi kerakusan kuasa nak menjadi Perdana Menteri. Bertaubat dari terus meliwat anak muda dan saya sendiri minta Anwar Ibrahim jangan gunakan wang ringgit bagi membeli keluarga saya," katanya kepada pemberita pada Sidang Media di Jalan Dutamas, di sini hari ini.

Saiful menjelaskan, seluruh keluarganya berasa terkejut dengan kenyataan bapanya, Azlan Mohd Lazim yang bertindak tanpa pengetahuan mana-mana pihak termasuklah dirinya sendiri.

Walaubagaimanapun, beliau yang sedih dengan insiden berkenaan melahirkan rasa terharu mendapat sokongan dari pihak keluarga dan mengesyaki bapanya telah dipergunakan beberapa individu yang berkaitrapat dengan Anwar.


Read More, BABI LEBIH MULIA DARI ANWAR IBRAHIM




6 comments:

Anonymous said...

Klu dia dah insaf atas perbuatan dia, x kan lah p jumpa anwar. Keinsafan atas kehendak sendiri. Jumpa/Panggil media sendiri. XKanlah media x nak cerita sensasi mcm ni.

Alih-alih jumpa media dikelilingi oleh pemimpin pembangkang. Nak jerat tengok sendiri ke klu pun betul apa yg bapa saiful nyatakan. Apa punya strategilah. Itu pun x boleh fikir sendiri ke? Belajar tinggi2, tapi kurang cerdik... T_T

Anonymous said...

Bapak saiful kena buat sumpah, sama mcm anak dia buat. Ada berani? Nyatakan konsperasi yang macamana?

XUMNO said...

Orang yang suka tonggeng bagi bontot kat orang memang jenis anjing meroyan.

Anonymous said...

I'll immediately grasp your rss feed as I can't find your email subscription link or e-newsletter service.
Do you've any? Kindly let me recognize so that I could subscribe. Thanks.

my web site Acheter Des Vues Youtube

Anonymous said...

Kesian kat Shyfool nie...dok bawak bontot dia jaja sana sini sapa pun tak mau...takpa Shyfool nanti kat akhirat bontot tu akan bercakap jangan risau la....sabor sabor. P/S Berak ok tak lagi?

Anonymous said...

org ats ni giler bontot ke pe??kalo da x sayang bontot tu bg la kt al juburi..