Tuesday, March 22, 2011


YB. SALLAHUDDIN AYOB!! Beliau merupakan antara Pemimpin PAS yang pertama dikaitkan dengan kegiatan seks yang telah memberi kejutan ramai pihak termasuklah Pemimpin2 PAS sendiri. Pertuduhan ini sedikit sebanyak memberi tekanan kepada beliau. Akan tetapi Alhamdulillah, nama beliau berjaya dibersihkan.

Tiada lagi isu DIN PUDU berbangkit. Namun kini, beliau dan kesemua Pemimpin PAS terpaksa berhadapan dengan tempias Kes Seks Liwat yang dihadapi bakal Perdana Menteri pilihan Pakatan iaitu Anwar Ibrahim. Anwar sehingga hari ini masih enggan menyerahkan DNA sebagai jalan terakhir bagi menjawab persoalan Kes tersebut. Isu Kes Anwar & DNA turut memberi tekanan buat PAS apatah lagi YB.

Sallahuddin yang terpaksa memekakkan telinga dan masih fobia dalam melibatkan diri dan berhadapan isu2 yang berkaitan kegiatan seks. Persoalannya, kenapa sesetengah pemimpin PAS bekerjasama dalam memastikan DNA Anwar tidak diserahkan? Begitu yakin sehingga sanggup bekerjasama bagi menggagalkan usaha Anwar dilepaskan dari kes tersebut. Setakat hari ini, 2 Naib Presiden PAS telah bersama2 Anwar mempertahankan tindakan Ketua Pembangkang itu agar DNA beliau tidak diserahkan.

Seorang lagi Naib Presiden PAS, YB. Sallahuddin Ayob diam membisu. Beliau tidak memberi sebarang komen walaupun telah lihat di depan mata, Parti Islam yang beliau pimpin ini bersekongkol dengan mempertahankan bukti utama penentu kes SEKS LUAR TABII. Bagaimana jika DNA tersebut idapati benar2 sama seperti yang didakwa? DIN PUDU tidak mengambil pengajaran lepas dan membiarkan parti PAS bersekongkol menyekat pemberian bukti Utama KES SEKS LUAR TABII (LIWAT) . Islamkah parti ini? Adakah pendirian sama akan diberikan PAS mengenai isu rakaman Video Seks Pemimpin Pakatan?



DIN PUDU yang pernah berhadapan dengan isu sebegini sewajarnya lebih berani tampil membuat kenyataan mewakili PAS. Beliau tidak sewajarnya membiarkan PAS bergelumang dengan fahaman PAS dan Seks yang mencemarkan imej parti tersebut kerana menggunakan nama Islam sebagai nama rasmi Parti. Tindakan berdiam diri bukan sahaja memberi fahaman kotor masyarakat terhadap Pakatan, malah PAS akan turut diasak dengan panggilan2 jijik yang akan menjahanamkan imej Parti tersebut. Adakah PAS kini tidak lagi bermaruah?

Jika benar PAS akan berterusan dengan situasi sedia ada, Melayu CinDia mendesak DIN PUDU agar membuang terus nama 'Islam' di dalam Parti PAS kerana ianya menggambarkan imej buruk Agama Suci ini. Bersekongkollah DIN PUDU dengan kisah2 seks yang tiada kesudahan malah semakin berkecamuk melibatkan puak2 Pakatan. Memang benar DIN PUDU, kamu ternyata tidak bersalah dalam soal fitnah terdahulu. Namun, tiada bezanya jika kamu turut bersubahat dengan bakal Perdana Menteri pilihan parti kamu iaitu Anwar Ibrahim.

PAS KINI ADALAH SIMBOL SEKS RAMBANG.... PAS KINI ADALAH SIMBOL SEKS DNA... PAS JUGA KINI SIMBOL SEKS LUAR TABII AKA LIWAT!!


Inilah hasil perjuangan PAS bersekongkol dengan PKR pimpinan Anwar. Membangun Bersama Islam...

Posted by Melayu Cindia

0 comments: