Thursday, March 10, 2011


Memang layak jika Wan Azizah mengangkat suaminya sebagai 'Anugerah Tuhan' kerana DNA Anwar Ibrahim cukup mahal harganya.

Manusia yang bernama Tun Dr Mahathir sekalipun hanya memiliki satu genetik DNA, Anwar Ibrahim mempunyai dua DNA ... Hebat!

Maka tidak hairanlah Anwar Ibrahim sudah berkira untuk 'nyahkan' mana mana pemimpin PKR yang tidak 'sebulu' dengannya.


Model 'NEW POLITICS' yang digunakan beliau adalah kejatuhan kerajaan diktator Mesir dan Tunisia perlu diasimilisasikan kedalam perjuangan PKR untuk menjatuhkan kerajaan BN, yang kononnya zalim!

DNA Diktator yang bergejolak dalam tubuh Anwar Ibrahim turut mahu menyingkirkan kononnya pemimpin PKR yang bermasalah dan tidak menunjukkan prestasi baik akan digugurkan ... melainkan 'Jambu Keabadian Cinta' beliau, Azmin Ali.

Juak juak PKR akan dikerah segala keringat untuk memastikan perjuangan suci beliau sebagai 'Diktator Alaf Baru' untuk menawan Putrajaya menjadi kenyataan.



Diktator ini sudah mengenalpasti pemimpin yang terlibat dengan rasuah (rasuah?) dan bakal disingkirkan secepat mungkin. Saifuddin Nasution ditugaskan untuk mendedahkan identiti pemimpin pemimpin rasuah dalam PKR.

Sayang ... juak juak PKR sudah semakin buta hati dan mata. 'Anugerah Tuhan' mereka sebenarnya 'Bapa Rasuah' dan 'Peliwat Tegar' sewaktu dalam UMNO.

Alhamdulillah, Allah masih sayangkan UMNO dari dinodai titik titik hitam DNA Diktator ini.

Penetrasi!, Diramas!, Pancutan! ... Hebat DNA 'Anugerah Tuhan' parti PKR ini.


0 comments: