Sunday, March 13, 2011


Mungkin inilah video klip yang paling 'racist' atau berbaur perkauman yang mampu membuat pertubuhan haram HINDRAF berterusan mengamuk dan mengadakan demonstrasi di seluruh negara.



Apa yang jelas, Sivaji Anwar Ibrahim yang menggelar masyarakat India sebagai 'pendatang' malah masyarakat Cina juga digelar 'pendatang' oleh Sifu Anwar Ibrahim.

Inilah 'Sivaju' dan 'Sifu' juak juak pembangkang yang mudah lupa bahawasanya Ketua Pembangkang mereka sememangnya 'ultra racist'!



Dan GWM rasa cukup tepat langkah yang diambil oleh Pertubuhan Permuafakatan Majlis Ayahanda Malaysia (PMAM) untuk mengharamkan media berbentuk dan berbaur kasta ke dalam negara.

Rasional yang cukup mudah ... menghentikan sebarang unsur yang mengganggu gugat ketenteraman awam dan bangsa Malaysia. Dua langkah yang dikemukakan oleh PMAM amat tepat.

1) Mana mana filem Tamil / Hindustan yang berbaur atau wujudnya pengkastaan hendaklah diharamkan dari memasuki Malaysia.


2) Makalah sama ada media elektronik mahupun media massa bercetak yang diimpot dari India mestilah diperhalusi melalui penapisan ketat agar tidak lagi wujud unsur unsur pengkastaan dalam penulisan.


Mungkin sudah tiba masanya HINDRAF berhenti mempolitikkan isu novel 'Interlok' dan menumpukan usaha atau berganding bahu dengan Pertubuhan Permuafakatan Majlis Ayahanda Malaysia.

Atau HINDRAF masih lagi meneruskan sisa sisa perjuangan menjadi 'Anjing Suruhan' Anwar Ibrahim! ... mencetuskan suasana huru hara dalam negara!



2 comments:

Mordecai Kucai said...

Wah tak perlu ada mahkamah lah negara kita sebab Keling Paria dah jadi hakim menghukum orang lain secara tunai!

Unknown said...

SALAM HAHN ... YANG BUAT GITU 'HINDRAF' ... PENGIKUT SETIA 'SIVAJI LELAKI MISTERI Y'!