Tuesday, March 15, 2011


Gegak gempita satu Selangor ... dengan Sambutan Ulang Tahun ke 3 Kerajaan Pakatan Rakyat, sehingga lapan (8) muka surat Sinar Harian dibeli untuk dijadikan 'Advertorial' fakta dan auta kejayaan pakatan haram ini.

Cukup meriah akhbar Sinar Harian bertarikh 15 Mac 2011 ... penuh warna warni kegemilangan kemuncak pemerintahan Khalid Gagap.



Maka berpusu pusu wakil rakyat juak juak ini memuji melangit kepimpinan Khalid Gagap dan Punaisihat Ekonomi terkemuka dunia, Anwar Ibrahim.



Tidak ketinggalan ADUN Teratai, Jenice Lee yang berbangga dan berharap pemimpin pakatan haram akan merealisasikan impian masyarakat dan negara secepat mungkin.



Mungkin benar kata ADUN Teratai ini ... Jenice Lee telah berjaya merealisasikan impian masyarakat di Pandan Perdana, seumpama Malaysian Idol ... Hebat!

Beliau berjaya merealisasikan impian dua puluh satu (21) penjaja dengan merobohkan gerai gerai penjaja ini sejak enam (6) bulan yang lalu ... Makin Hebat!

Akibat dari kejayaan tersebut, 21 penjaja dengan rasa terharu dan berbangga membuat laporan polis terhadap beliau dan MPAJ akibat tindakan kejam dan menutup periuk nasi mereka.



Kelihatan wajah wajah keriangan 21 penjaja keluar dari Balai Polis Pandan Perdana umpama berpuashati dengan kejayaan Kerajaan Pakatan Haram meranapkan lagi sumber pendapatan yang sudah hilang sepenuhnya.

Syabas Kerajaan Pakatan Haram! ... Syabas Khalid Gagap! ... Syabas Anwar Ibrahim dan Syabas Jenice Lee!

Anda semua adalah Adiwira rakyat Selangor yang telah berjaya merealisasikan impian untuk menjahanamkan lagi ekonomi dan sumber pendapatan rakyat!

Semoga rakyat Selangor berterusan menyokong Pakatan Haram ini ... agar lebih banyak lagi tindakan kejam dan tidak berperikemanusiaan dilakukan secara besar besaran.



0 comments: