Monday, April 29, 2013


Pada Jumaat lepas, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat melancarkan risalah yang didakwa mengandungi surat terbuka dari Al-Qardawi yang menyokong Anwar sebagai calon perdana menteri.

Hasan, yang juga bekas pesuruhjaya Pas Selangor, bertanya bagaimana seorang pemikir di negara ini mampu mengeluarkan surat memperakui seorang pemimpin di negara luar dan apakah rakyat negara itu mampu juga menerima dan mengakui kesahihan surat berkenaan.

sumber : SINAR HARIAN





Nampaknya PENDEDAHAN Zulkifli Noordin sejak 7 April 2013 telah pun MENJADI KENYATAAN ...

Sinar Harian juga MENGESAHKAN Anwar Ibrahim menggunakan TUA NYANYUK NIK AZIZ bagi melancarkan risalah yang didakwa mengandungi SURAT TERBUKA dari AL-QARDHAWI yang menyokong Anwar sebagai calon perdana menteri.

Sudah ada DUA PENDEDAHAN Zulkifli Noordin nyata CUKUP TEPAT mengenai strategi POLITIK HANYIR Anwar Ibrahim dan pembangkang.

SATU daripada LAPAN AMARAN Zulkifli Noordin pada 9 Mac yang lalu di padang SMK Panglima Raja, Pasir MAS di dalam program 'Rakyat Kelantan Naik Angin' akhirnya telah MENJADI KENYATAAN.

Azmin Ali akan keluar satu video semasa ibunya sedang pengsan. Azmin datang bawa media, kamera ambil gambar kononnya dia cium tangan ibunya. Azmin dakwa dia telah balik sebenarnya. - Zulkifli Noordin, 9 Mac 2013

Klik, STRATEGI JIJIK PILIHANRAYA 001 PEMBANGKANG




Tinggal TUJUH LAGI AMARAN Zulkifli Noordin BAKAL menjadi kenyataan, yang menunjukkan betapa Anwar Ibrahim semakin 'DESPERATE' sehingga sanggup 'MENJUAL' dan 'MENJAJA' apa sahaja yang mampu MENGHALALKAN tindakannya.



1) Anwar rancang satu suasana tembak-menembak sewaktu kempen. Tembakan akan terkena Wan Azizah atau Nurul Izzah. Beliau akan bangkit mengatakan kerajaan umno zalim.

2) Anwar akan guna seorang pegawai badan kehakiman buat kenyataan bahawa memang kes liwat Saiful Azlan, kes liwat Azizan dahulu direka.

3) Pembangkang rancang untuk Anwar bersumpah. Tapi sumpah beliau tidak mengikut syarie. Anwar akan kata "Demi Allah, saya tidak buat apa yang UMNO tuduh (meliwat saiful). Ini dia akan buat.

4) Anwar akan keluarkan Jam Omega. Mereka sudah beli jam yang sama seperti dalam simpanan dato' eskay. anwar akan tunjukkan jam omega di saat akhir kempen pilihanraya. "Ini dia jam Omega, saya difitnah sebenarnya".

5) Pembangkang sedang pujuk beberapa wakil rakyat bekas PKR dengan bayaran yang sangat lumayan. Wakil Rakyat ini akan beri kenyataan bahawa Najib telah bayar mereka.

6) Pembangkang sedang memujuk beberapa orang peguam yang terlibat dengan kes Altantuya. Dan berkemungkinan besar polis dari pihak atasan sehingga ke bawah yang menyiasat kes Altantuya. Saya dapat maklumat pembangkang sedang pujuk dan cuba membayar mereka suapa mereka keluar buat kenyataan "Memang Najib Terlibat".

7) Pembangkang akan guna seorang bekas pegawai kanan Rosmah. Bekas pegawai ini sedang dipujuk dan ditawarkan habuan untuk buat satu kenyataan bahawa Rosmah terlibat dengan pelbagai skandal.



Rakyat perlu memberi perhatian MENDALAM terhadap AMARAN yang dikeluarkan oleh Zulkifli Noordin.

Rakyat perlu membuka mata dan minda seluas-luasnya apa yang bakal berlaku DALAM BEBERAPA HARI sebelum pilihanraya umum ini ...





3 comments:

Anonymous said...

Liv TylerMany manufacturers of all kinds, including shoes, have different ways of advertising. Some have eye catching web sites or fabulous and imaginative shoe designs.[url=http://www.cheaptomsbuy.com]Cheap Toms[/url] Toms Shoes - Making A Difference One Step At A Time Most high quality shoes sold today are still made of leather just as they have been for centuries. Leather is still the material of choice for its durability and flexibility. Some leathers are more desirable than others and in this article we will go over some of the qualities of different leathers and how they are used. [url=http://www.cheaptomssite.com]Cheap Toms[/url] TOMS Company decided to provide shoes because the founder of the company realized the fact that many children come in the contact of harmful diseases which are transmitted through the soil.It was observed that some children who cant even afford a pair of shoes do not attend schools because its a part of their uniform.So, it was a little initiative from this company to help these needy children and contribute to their health. [url=http://www.tomsfans.com]Cheap Toms[/url] Where Can You Buy TOMS Shoes?
Relate Artcile

[url=http://mybbextra.com/bb/newthread.php?fid=2]wholesalecomfortable toms men shoes for cheap price[/url]
[url=http://andis.udris.lv/index.php?showimage=7]wholesalecomfortable toms women shoes for cheap price[/url]

Anonymous said...

Kalau benarlah nik azis mengetahui ia palsu dan tetap melancarkannya maka nik aziz adalah sejahat jahat manusia yang bergelar ulamak

Anonymous said...

NIK AJIS ULARMAK, ANWAR POKEMAK.