Friday, April 19, 2013


Marah benar bekas ADUN Machang Bubuk, Tan Hock Leong setelah nama beliau DIBUANG dari senarai calon untuk mempertahankan kerusi yang dimenangi pada PRU 2008 ... TANPA SEBARANG ALASAN.

PENGASAS PKR Pulau Pinang sejak tahun 2005 ini akhirnya mengumumkan keluar dari parti dan bertanding atas tiket BEBAS, dan mendakwa PKR sebagai parti LADANG TERNAK KRONISME untuk anak-beranak Anwar Ibrahim dan Azmin Ali yang hanya meletakkan calon-calon kesayangan.

Sebelum itu, Ketua PKR Pasir Salak Ahmad Taufik Hassan menjadi MANGSA KRONISME dan bertindak keluar daripada parti itu kerana tidak bersetuju dengan pemilihan calon mengikut kuasa veto Azmin.

Anehnya ... Kedua-dua bekas PKR ini akhirnya digantikan dengan calon dari Selangor dan bukan anak tempatan walaupun mendapat bantahan dari akar umbi parti. Barangkali PKR negeri dah BANKRAP calon.

Kemelut PKR semakin teruk apabila PAPAHOMO bergaduh dengan JAMBUHOMO dalam meletakkan calon-calon yang MAMPU mengekalkan kuasa dan kepentingan masing-masing dalam pemilihan parti akan datang, BUKANNYA untuk bertanding dalam pilihanraya umum ke-13 ini.

Anwar mahukan calon beliau, Azmin juga tidak mahu mengalah. Yang jadi mangsa adalah Tan Hock Leong, pengasas PKR Pulau Pinang. Habis madu sepah dibuang. Nasib la lu brader.

Berita bekas ADUN Machang Bubuk ini DISINGKIRKAN dari senarai calon PRU ke-13 ini sudah lama tersebar sejak 25 Ogos 2012, setelah berlaku KEBOCORAN MAKLUMAT oleh ketua PKR Pulau Pinang Datuk Mansor Othman, yang beliau akan disingkirkan.

Para penyokong PKR tidak perlu lagi terpekik terlolong dengan ungkapan KRONISME dan NEPOTISME terhadap UMNO dan Barisan Nasional. Daripada Ketua Umum sampai kepada Naib Presiden PKR, semua jawatan DIBOLOT oleh kaum kerabat Anwar.

GWM menjangkakan RAMAI LAGI ahli parti akan meninggalkan PKR sebelum hari pengundian bermula.


Para penyokong parti PELIWAT & BISEKSUAL dinasihatkan tampal poster ini di dinding rumah. Renung sedalam-dalamya selama 5 minit dan lihat kembali wajah anda di cermin. 

Ada tak tersembul dan tercalit di dahi perkatan BODOH. Gerenti nampak brader ...





3 comments:

Anonymous said...

Sebagai penyokong Umno saya amat tidak berpuas hati dgn calon BN untuk Parlimen Gombak dan Dun Hulu Klang..akar umbi pun tidak selesa dengan pencalonan dr Rahman dan Rahim..mengapa tidak mereka yang lebih berkelayakan dan Islamic diketengahkan..Kita berlawan di tempat Azmin Ali dan peruntukan besar telah dikeluarkan mereka untuk menawan Gombak..

Anonymous said...

abis tu x kan nak khianati BN plak..

Anonymous said...

Bagi saya yang penting Parti bukan calon sebab calon pekara ke2. Kalau calon tu seorang Doktor dan tiada rekod buruk kira patut diterima, sebaliknya kalau islamik pun tapi rekod peribadi buruk buat menda. Maaf ye!