Wednesday, February 27, 2013


Kemunculan semula P.Balasubramaniam, individu yang mendakwa PM Najib Razak terlibat dalam kes Pembunuhan Altantuya dan kemudian menarik semula tuduhan beliau.

Menghilangkan diri seketika ke luar Negara .. Tiba2 muncul kembali petang semalam di KLIA disambut pimpinan PKR.

Kepulangan Bala turut disusuli dengan sumpah laknat menjunjung Kitab Agama Hindu Bhagavad Gita 'kembali' menuduh Najib terlibat di dalam kes pembunuhan Altantuya.

3 kali membuat kenyataan bercanggah. Dan semua ini berlaku secara drastik akibat terkejar2 kan bahang PRU13. Perancangan agak 'kelam kabut'. Mungkin Anwar Ibrahim tiada waktu untuk menantikan saat membolot kuasa menawan Putrajaya.


Jikalau benar 'strategi sumpah' ini sasaran paling tepat menyatakan kebenaran dan keadilan, mengapa Anwar sendiri menolak untuk bersumpah meyakinkan rakyat bahawa dirinya bukan individu yang terpapar menerusi Video Seks yang didedahkan satu ketika dahulu?

Oh.. itu fitnah jahat. Mudah sungguh mencipta persepsi.

Mungkin selepas ini Anwar bakal beri kejutan baru bersumpah menggunakan Kitab yang dijunjung Bala semalam.



Jika hendak bicara soal sumpah, Najib sendiri pernah bersumpah satu ketika dahulu dengan menegaskan tidak pernah mengenali apatah lagi terlibat dalam kes Pembunuhan Altantuya. Sumpah Najib itu disebut mengikut tertib dengan melafazkan kalimah Wallahi... dengan rasa rendah diri pada Allah.. bertempat di Masjid Guar Perahu, Georgetown Pulau Pinang pada sekitar tahun 2009. TONTON VIDEO DI ATAS.

Sebagai individu berstatus Muslim, adakah Sumpah Najib dilihat 'jijik' jika dibandingkan dengan sumpah P. Bala semalam?


Oh lupa ...

Fatwa PAS boleh 'mengemaskini' isu sumpah ini. Mungkin Nik Aziz bakal mengeluarkan fatwa selepas ini bahawa sumpah Bala lebih releven dari Najib.


Klik untuk artikel dan kupasan menarik, GELOMBANG RAKYAT



5 comments:

Anonymous said...

dari celah kangkang lembu mana mangkuk ayun ni datang...pandai pulak kicap ni bersumpah pakai kitab diorang..ada value ka?

Anonymous said...

Hai Keling Pariah tak payah lah ko nak bersumpah2 sbb ko tu mengalahkan Ular dari segi belit dan bisa nya!!

Hari2 ko minum todi duit derma kuil ko sapu boleh ka sumpah ko di pakai??

Persamaan ko dan Kultus PAS suka SAPU DUIT DERMA!!

Bangsat betol Keling PRiak Pundek!!!

Anonymous said...

Akan datang hari yang seseorang akan dipertanggungjawabkan semua perbuatan dan perkataannya,walau sekecilmana dia lakukan untuk rujukan bacalah terjemahan surah Zalzalah.

Anonymous said...

Hey! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm absolutely enjoying your blog and look forward to new posts.



My webpage; hair loss

Anonymous said...

Awak boleh cakap lah apa pun tentang Najib. Saya berani gerenti tak sampai 5% melayu akan undi PR. India juga sudah serik dengan DAP dan PKR. Cina saya tak tau mereka condong lebih sebelah mana.

Saya juga berani gerenti Pas akan kalah teruk pada kali ini. Kita tunggu PRU13 punya result some where in early April 2013 lah.