Friday, February 15, 2013




Fokus utama pengarang lebih kepada slot ceramah DSAI kepada hadirin. Akhirnya seperti yang pengarang duga, isu kalimah Allah akan berkumandang dan akan dimainkan oleh DSAI. 

Dan untuk isu kalimah Allah, DSAI telah membuktikan beliau lebih arif tentang soal agama berbanding dengan Nik Aziz dan Hadi mahupun Majlis Syura PAS. 

Kalau Pengarang ulas tanpa bukti nanti orang-orang PR dan Cybertrooper yang dibayar gaji ribuan ringgit pasti akan tuduh pengarang suka menfitnah. Oleh itu, anda tonton sendiri video tersebut.



Anwar mengatakan beliau lebih arif tentang soal agama berbanding dengan Nik Aziz dan Hadi mahupun Majlis Syura PAS. Dia sendiri kata Nik Aziz tak tahu ugama dan Haji Hadi hanya pak turut.


Read More, NIK AZIZ, HADI AWANG BANGANG


12 comments:

Anonymous said...

Pimipinan pas dah kadi pecacai anuwar tapi anuwar adalah pecacai dap dan yahudi.......

Anonymous said...

Nampak sangat Pemimpin2 PAS di perbodohkan dan di permainkan oleh PKR. Ikut lah lagi dengan DAP dan PKR tu. Ibarat orang mencuri. Walaupun PAS tak mencuri, tetapi yang pergi ikut serta mereka mencuri kenapa. Tak ke bersubahat namanya.

Anonymous said...

takkan hasil curi nak tengok saja... takkan kantoi cakap org lain punya kerja.. bukan rapat sepapat...

Anonymous said...

masaalah sekarang ni TG, HH dan pas rela dikaldai oleh nuar.. pas semakin jadi bodoh sejak berkawan dgn nuar dan dap

Anonymous said...

Tak ramai orang yang betul betul yakin dia ahli neraka dimana peluangnya hanya ada di dunia ini. Inilah akhiratnya yang di tunggu tunggu.

Sekiranya kita makan rasuah berbilion ringgit, sapu isteri orang, berzina, meliwat dalam rela dan paksa. Apakah kita rasa diri kita pada masa umur kita 60an tahun?

Sah sah ahli neraka dan kekal didalamnya. Ini adalah 'Kamikaze Aqidah'.

Kita yang sentiasa menjaga dari dosa dosa besar itu mahukah terpalit dengan kecelakaan yang di bawa oleh orang begini?

Anonymous said...

Super Imposed

Anonymous said...

Nik Ajis tak buka u-tiub ni, hj hadi pun sama. Ini semua saksi besi, INI SEMUA POYYO!, hahaha Nuar nak ckp apa, cakaplah, memang betul ape, sebab tu nuar x takut. Eh pencacai pembangkang mana pegi haa, senyap je, komen lah bro dgn komen yg x berkualiti korang tu, kita org rindu nak dgr komen bodoh korang, hahaha

Anonymous said...

Korang ni celako, celako, celako. Sanggup fitnah Bang Non KB dengan video yang direkayasa untuk lagakan kedua Tuan Guru Yang Suci seperti embun pagi dengan Houguan Siou Bang Non. sungguh zalim korang ni. bang Non adalah Anugerah Allah, terlindung dari buat dosa.

Anonymous said...

Org tua bodoh ni ckp apa..gile dh gamak nya..bleh pakai tp jgn hina tah apa2 lg lah...dia tau ker apa yg dia ckp...apa dia mcm nma dia ker..nk dsama kan...

Anonymous said...

mula2 tak percaya sinuar ni cakap mcm tu pas TG dgn HH.. tapi sebenarnya sinuar ni memang cakap TG dgn HH ni org yg tak tau apa.. hanya ikut saja... tapi yg pelik sinuar ni lah TG dgn HH junjung sebagi manusia agong...

dah terang2 sinuar ni hina TG dgn HH, mana nak letak muka ularmak pas ni.. mcm mana dgn puak2 pas bila ularmak mereka dihina.. saya yg pro kerajaan pun terkejut dgn penghinaan sinuar ni... sedar2 la.. cukup2 la.. kalau ularmak tertinggi pas pun dihina, diperbodoh2kan, agak2 bagai mana plak puak2 pas yg lain dimata nuar ni...???

Anonymous said...

mampus di panah petir jugak Nuar nanti

Anonymous said...

Tahun 1997bila anuar kene tangkap bnyk masjid dan surau buat sembahyang hajat supaya anuar dilepaskan kalau dia tak bersalah buktinya dia dipenjarakan.......siapa kita manusia nak melawan kuasa allah. ?.dh tunjuk masih lagi nak melawan memang manusia yang bodoh sombong siapa yang sokong anuar...nauzubill......