Tuesday, September 27, 2011






GWM tidak mempunyai sebarang masalah jika hudud mahu dilaksanakan di Kelantan ... bagus jika benar-benar Nik Aziz tekad dan nekad melakukannya.

Yang dipersoalkan orang Melayu dan umat Islam ialah dimana keikhlasan PAS dalam menegakkan agama Allah? Bagaimana dengan persoalan dalam video di atas? PAS sehingga kini masih belum menjawab dengan baik.


bersambung jam 1.00 petang, 4.00 petang, 8.00 malam dan 10.00 malam ...


5 comments:

tungkaran hati said...

...tetapi kata orang DS Najib takut kepada Chua Soi Lek pasal bab Hudud ni...betul ke?

Unknown said...

TUNGGU PART II, III, IV dan V ... SAUDARA TUNGKARAN HATI AKAN NAMPAK SEBENARNYA ISU DISEBALIK MOMOKAN HUDUD KELAK ... INSYA ALLAH.

Anonymous said...

kenapa jaja 'agama' pada pihak yang tidak sudi?

kalau Dap tak suka Bak Kut Teh contohnya, apakah logik dipromosikan BKT pada Dap?

kah kah kah

Anonymous said...

meminta sokongan rakan dalam PR bagi merealisasikan impian Pas adalah umpama negara umat meminta sokongan AS bagi merealisasikan negara Palestin.

keh keh keh

Anonymous said...

pelayaran sebuah pakatan kepolitikan adalah sinonim dengan pelayaran sebuah bahtera menuju PuduRaya yang dikemudikan oleh seorang nakhoda.

bersabit isu negara Islam, nakhoda PR seolah-olah berdepan tuntutan penumpang yang mana kalau ditelan mati angin tetapi kalau diluah mati kemudi.

nakhoda bahtera PKR secara peribadi (iaitu bukan atas dasar PKR?) bersetuju untuk menurunkan sebahagian penumpang (sebahagian dari jasad Pas) di separuh jalan menuju PuduRaya.

apa pula kesudahannya kalau sebagai reaksi kepada tuntutan Pas, lalu hampir keseluruhan jasad utama DAP minta diturunkan di tigasuku perjalanan menghampiri PuduRaya?

soalnya, mampukah nakhoda dan saki baki penumpangnya mengharungi dan melepasi badai dan gelora agar sampai di PuduRaya dalam keadaan segak bergaya? boleh?

Pelayar Blog Politik