Monday, October 25, 2010


Blogger Team Wangsa Maju kini sudah berada di Galas. Suasana persekitaran di bandar agak sepi jauh dari hiruk pikuk tidak seperti di Kota Metropolitan Kuala Lumpur.

Suasana juga masih belum 'panas' disepanjang bandar Gua Musang. Masih belum banyak kelihatan poster dan banner BN/UMNO dan PAS digantung. Mungkin kerana masih terlalu awal pertarungan ceramah untuk dimulakan.

GWM akan memberi update dari semasa ke semasa apa yang berlaku di sini. GWM tengah bersarapan bersama Papa Gomo, Melayu Cindia dan Badut Rakyat.

Tunggu perkembangan selanjutnya.

MELAYU ATAS PAGAR

1 comments:

Anonymous said...

hello bro...... gua hormat sama lu. Lu le contoh terbaik blogger yg jd barua dalam perpecahan kaum dan keharmonian rakyat negara ini kerana masih memainkan isu agama dan perkauman dalam menarik minat org ramai. Ingat le wahai barua-barua, isu agama adalah sensitife dan jangan di permainkan walaupun punyai tujuan dan maksud tersirat.
Apa kata ada blogger lain tulis pula UMNO kencing dalam masjid. Pasti akan timbul suasana tegang. Jd, beringat le wahai barua-barua, tulis le apa saja tapi jgn menimbulkan ketegangan kaum.