Monday, October 25, 2010


Hebat dan Menakjubkan !!!

Seorang SO yang hanya mempunyai kelulusan SPM mampu memiliki sebuah banglo mewah, kereta mewah jenama Mercedez Benz, Peuguot Sport dan Toyota Harrier.

Banglo mewah ini dimiliki oleh Zakaria Mustapha, bekas SO Gua Musang yang juga ahli seumur hidup PAS dikatakan mempunyai hubungan erat dengan taukeh taukeh Cina Cameron Highland yang telah memiliki tanah tanah dari beliau.


Menurut sumber, beliau dikhabarkan sebagai seorang yang cukup korup dan memiliki 6 hingga ke 7 lot tanah di Gua Musang. Beliau juga dilihat cukup kerap berulang alik ke Cameron Highland untuk urusan tertentu.

Sehingga kini masih belum terjawab dari mana datangnya wang ringgit sebegitu banyak yang digunakan oleh Zakaria Mustapha untuk menampung kehidupannya.

PAS cukup membanggakan apabila dapat melahirkan seorang SO berkelayakan SPM yang mampu hidup mewah atas sumber yang tidak diketahui.

Mungkin SPRM perlu membuat siasatan yang cukup teliti dan rapi ke atas harta yang dimiliki oleh Zakaria Mustapha.

sumber : GALAS UNTUK BN


POST BY WAYNE...

6 comments:

Anonymous said...

Berkat ajaran tok guru wali selipar orang galas kasi gamba lagi bagus

Jeepers Creepers said...

jangan dengki..ini semua harta turun dari langit..berkat tok guru. erkk tahun ni takde sesiapa ke nak taja tok guru pergi mekah hehehe

Anonymous said...

boleh..... dan bagus kalau sprm siasat si mamat nie. Tapi sprm mesti juga siasat, kj yang kaya melimpah ruah dalam umur yg muda. kena siasat RM (rosmah mansur) lebih kaya dari Permaisuri Agong.

Anonymous said...

yer.. siasat semua.. mamat ni SPM jer.. camne boleh kaya?? lain la belajar tinggi2..

Anonymous said...

cantiknya umah dia.... makan suap ker? kalah umah MB kelantan...

Anonymous said...

siasat jgk org yang wat blog n yang duk mengomen nie..hee