Friday, July 19, 2013

PASANGAN CINA SUNDAL ALVIN, VIVIAN hari ini mengaku tidak bersalah ekoran tindakan mereka yang menghina agama Islam dan bulan Ramadhan dengan memuat naik gambar sedang menikmati hidangan bak kut teh. Alvin dan Vivian hadir ke Mahkamah Seksyen Jenayah di sini dengan diwakili tiga peguambela.

Pasangan itu yang pernah mencetuskan kontroversi video lucah mereka di Singapura telah memuat naik gambar sedang menikmati hidangan bak kut teh di Facebook, Jumaat lalu sambil menulis kapsyen "Selamat Berbuka Puasa dengan bak kut teh (sup tulang babi)...wangi, enak dan menyelerakan, serta meletakkan logo halal pada gambar berkenaan.

Artikel selanjutnya, klik RAKYATNEWS



Beberapa hari yang lalu, GWM telah mengatakan PASANGAN CINA SUNDAL ini akan menggunakan alasan 'teknikal' atau menggunakan alasan ‘kesilapan individu’ untuk melepaskan diri daripada tuduhan penghinaan terhadap Islam.

Dan GWM juga cukup yakin bahawa peguambela pembangkang sudah pun menyusun strategi untuk melepaskan PASANGAN CINA SUNDAL ini daripada dikenakan hukuman apabila dihadapkan ke mahkamah kelak.

NAH ... RAMALAN KINI TELAH MENJADI KENYATAAN.

PASANGAN CINA SUNDAL ini hadir ke Mahkamah Seksyen Jenayah dengan diwakili tiga peguambela MENGAKU TIDAK BERSALAH DENGAN TINDAKAN menghina Islam dan bulan Ramadhan dengan memuat naik gambar sedang menikmati hidangan bak kut teh.



Dan pada hari yang sama juga ...

Rakan-rakan PASANGAN CINA SUNDAL ini dari PARTI ISLAM, tampil memberi kenyataan untuk mengurangkan dan meredakan kemarahan umat Islam berhubung dengan penghinaan yang cukup ketara yang dilakukan.


Anggota Parlimen Sepang, Mohamed Hanipa Maidin meminta umat Islam memberikan peluang kepada pasangan remaja Alvin dan Vivian untuk menebus kesalahannya. "Islam, saya yakin, juga agama rahmah. Di dalam Al Quran juga Allah menyatakan bahawa Allah telah menulis untuk DiriNya rahmah (belas ikhsan).

"Maka oleh itu saya rasakan tidak salah bagi umat Islam untuk menerima kemaafan kedua pasangan remaja itu dan memberi mereka peluang untuk tidak lagi mengulangi perbuatan biadap mereka itu," kata Hanipa dalam kenyataannya.

sumber : HARAKAHDAILY


Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar dan Timbalan Ketua Dewan Muslimat PAS Pusat, Dr Mariah Mahmud yang mahu kerajaan bersikap adil terhadap semua pihak. “Bila kita lihat apa yang berlaku, kalau orang Islam buat aduan, tindakan segera diambil tapi lain pula bila ada orang bukan Islam membuat aduan.

“Kita perlu cermin diri kita terlebih dahulu sebelum menyalahkan orang lain. Islam adalah agama yang adil dan tidak sepatutnya wujud pendakwaan berpilih,” ujar Mahfuz yang juga Ahli Parlimen PAS Pokok Sena, di Lobi Parlimen merujuk kepada kontroversi isu membabitkan blogger Alvin Tan dan Vivian Lee.

sumber : ROKETKINI



Seperti yang telah GWM nyatakan pada artikel yang lalu, PASANGAN CINA SUNDAL ini adalah BAHAN EKSPERIMEN puak Cina Kiasu menguji sejauh mana umat Islam di negara ini MAMPU mempertahankan kesucian Islam.

Namun hakikatnya, terlalu ramai TOK DALANG YANG BERTOPENGKAN ISLAM sanggup mempertahankan dalam MENGHALALKAN setiap tindak tanduk pembangkang dan Cina Kiasu untuk melakukan provokasi secara 'spritually' dan 'mentally' terhadap Melayu-Islam. Gerakan puak-puak ini cukup tersusun dan sistematik dalam mengalihkan perhatian setiap provokasi yang dilakukan selama ini.

Setiap provokasi yang dilakukan oleh Cina Kiasu, pasti ada suara TOK DALANG YANG BERTOPENGKAN ISLAM yang akan tetap mempertahankan tindakan provokatif ini.

Rakyat, terutamanya umat Islam WAJIB mempersoalkan motif TOK DALANG YANG BERTOPENGKAN ISLAM ini yang kelihatan cukup tegar mempertahankan setiap tindakan penghinaan terhadap Islam.

Apakah tindakan pembangkang yang menyokong usul yang dibentangkan di Parlimen baru-baru ini MENGECAM tindakan PASANGAN CINA SUNDAL tersebut hanyalah sebagai 'diversion' untuk meredakan kemarahan umat Islam ?




Atas dasar itu, rakyat amat berharap Akta Keharmonian Sosial ini benar-benar mempertahankan tiga prinsip utama dalam menangani tindakan provokatif terhadap Yang di-Pertuan Agong dan Raja-Raja Melayu, permusuhan antara kaum dan melibatkan memprsolakna Perkara 151, 153 dan 181 Perlembagaan Persekutuan.

Rakyat pastinya tidak mahu sesuatu akta digubal hanya sekadar bersifat kosmetik, hanya kerana kerajaan mahu memberikan ruang lingkup terhadap hak kebebasan bersuara dan desakan sesetengah pihak.

Sewajarnya juga kerajaan perlu memikirkan kembali mengapa sebelum ini cukup sukar berlaku penghinaan dan provokasi terhadap Islam dan hak keistimewaan Melayu-Bumiputera, sebelum Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dimansuhkan.



Dan berbalik kepada persoalan asas ...



Apakah tidak benar ramalan dan jangkaan blogger pro kerajaan bahawa PASANGAN CINA SUNDAL tidak pernah menyesal dengan perbuatan yang telah dilakukan ?

1) "You may shut us down now, but we'll be back. And we'll be stronger and better than ever"

2) Yakinkah kita penghinaan Cina-Cina Kiasu terhadap kesucian Islam dan hak keistimewaan Melayu-Bumiputera tidak akan berulang lagi ?



Maka tidak menghairan jika PASANGAN CINA SUNDAL ini TIDAK MENGAKU BERSALAH, walaupun telah memohon kemaafan sebelum ini terhadap umat Islam di Malaysia.

alt
PASANGAN CINA SUNDAL MASIH MAMPU TERSENYUM SEKALIPUN SETELAH 11 JAM DISOAL SIASAT SKMM

Percayalah ..

Perkara yang sama tetap akan berlaku selagi ada Melayu-Islam yang bersekongkol dengan puak-puak Cina Kiasu untuk terus melakukan provokasi terhadap Islam dan Melayu.



8 comments:

zeinjb said...

HM Sepang another Khalid in the making.Biarkan ISLAM dihina dan mereka menjadi pembela kpd puak2 yang menghina!!!

Anonymous said...

Kalau cinabeng ni terlepas sepertimana si Namawee...jangan menyesal kalau rakyat yang bertindak demi mempertahankan Islam, Melayu dan Raja.

Syahid...Allahuakhbar!

Anonymous said...

sahlah bahawa PAS telah berubah menjadi Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

Ambil tindakan dan pertahankn kesucian islam..

Anonymous said...

Berapa kerat cina beng buat kutukan resmi terbuka terhadap dua orang kes ini ?

Mengapa diam sunyi sepi:- Wong Chun The Star,Oriental Daily,Sin Chew,Hua Zhong Dong Zhong ACCIM,SCAH, ribuan Dato Datuk, Datuk Seri Dato Seri Padukaa ,Dato Amar, puluhan TanSri TanSri Ketua Menteri (aH Beng Pinang) Perak Cousin Hailam,Lim senior dan 3,000,000 pengundi tsunami Cina ?

Ah Jib Gorrr dan strategik director tak nampak ke ?

Ah jib gor yang amat kasih cinta sekolah vernakular dan bapak sekolah cina ?

arjuna waspada
changkat lobak

yanmaneee said...

longchamp
offwhite
ferragamo belts
christian louboutin shoes
Kanye West shoes
air max 95
coach outlet
adidas superstar
adidas superstars
adidas zx flux

Unknown said...

see page replica louis vuitton Our site Dolabuy Prada important source Dolabuy Balenciaga

mashayson said...

j4v61b4d76 x7b19j4q12 h2g14n6a88 w2r17l7t85 h7q00w5z55 i3z19j9n78