Friday, January 22, 2010


Alhamdulillah, Unit Media Wangsa Maju akhirnya ditubuhkan dan berjaya membuka blog dengan jayanya. Jutaan terima kasih kepada semua pengunjung yang sudi melayari blog kami.

Penubuhan blog ini adalah bagi memberi penafsiran dan informasi mengenai Hal Ehwal Politik tanahair terutamanya berkaitan dengan serangan dan fitnah Pembangkang ke atas Kerajaan Barisan Nasional. Selain itu, ia sedikit sebanyak berkaitan dengan visi dan misi Wangsa Maju yang mahu menumpaskan Ahli Parlimen PKR Wangsa Maju, Wee Choo Keong aka Mr. Political Badut. Perangai busuk hati orang seperti Mr. Badut ini mesti kita cantas. Seorang pemimpin yang hanya menjaga kepentingan peribadi.

Serangan fitnah Mr. Badut ke atas UMNO Wangsa Maju adalah satu penghinaan ke atas kami. Selama ini kami tidak pernah menyerang Mr. Badut dari segi kerja mahupun peribadi kerana menghormatinya sebagai Ahli Parlimen. Namun, tindakan dia menyerang UMNO Wangsa Maju adalah satu tindakan biadap.

Strategi Mr. Badut untuk menjatuhkan peniaga-peniaga Melayu di Bazaar Malam Danau Kota adalah satu tindakan yang melampau. Lebih dari 50 peniaga Uptown Wangsa Maju nak dicantasnya hanya untuk menyelamatkan sebuah kedai makanan Cina. Ada ke logik perkara tu? Racist la ni.. Kita senyap... Dia menyalak macam anjing gila...

Oleh itu, mulai hari ini, Unit Media Wangsa Maju akan melancarkan satu Misi.. Misi Tawan Wangsa Maju. Kita akan terus mendekati rakyat.. Kita akan bongkar agenda busuk Mr. Badut ini.. Kita akan 'bogelkan' Mr. Badut... Biar dia tahu, kita pantang dicabar.. Kita harus pertahan maruah kita.. Untuk Rakyat Wangsa Maju.

Beberapa blog Wangsa Maju yang lain akan turut bersama kita termasuklah Blog UMNO Cawangan Gombak Selatan dan Papa Gomo. Ayuh, CAPAI MISI KITA, KITA TAWAN WANGSA MAJU....... SEHINGGA KE KEMUNCAK.... PRU 13...


Post By Crew Blog UMNO Cawangan Gombak Selatan.


6 comments:

Shah said...

Harap Melayu bersatu. Belum lagi memerintah. Nanti jadi macam Melayu di Singapura dah jadi minoriti dan di pinggirkan secara senyap senyap.

Unknown said...

BUAT UNIT MEDIA WANGSA MAJU ...

TERUSKAN DENGAN USAHA ANDA DALAM MEMBONGKAR KISAH 'ZIONIST CINA' SEORANG INI.

SEBENARNYA, RATA-RATA PENDUDUK WANGSA MAJU KHUSUSNYA UMAT MELAYU DAPAT MERASAKAN KEJAHATAN DAN NIAT SEBENAR 'ZIONIST CINA'

DEDAHKAN TEMBELANG BESAR PENGIKUT 'AL JUBURI' NI SUPAYA UMAT MELAYU MEMBUKA MATA DENGAN SELUAS LUASNYA.

- MELAYU ATAS PAGAR -

AbgTuah said...

TERUSKAN USAHA YG BAIK INI..DEDAHKAN DAN BONGKARKAN KEONARAN MEREKA SEHINGGA MEREKA MENYEMBAH BUMI.

PAPA GOMO said...

kita akan bogelkan wee choo keoang...ha ah ha......HOMOSEKSUAL jugak specis ni.....team anwar al juburi....

Goldman said...

Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com.

Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

Terima kasih.

mcnene said...

j5p45v4r02 y6b72z8o51 s5i55f4x35 k6q10x0u77 d1i83w1h18 v1l14q1v21