Monday, January 18, 2010



































Pada 16/01/2010 bertempat di Parlimen Batu Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Program Juara Rakyat yang di rasmikan oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin telah berjaya di jalankan dengan Jayanya. Kahadiran Ribuaan Rakyat dari sekitar Kuaa Lumpur khususnya penduduk sekitar Parlimen Batu juga turut sama membantu Program Juara Rakyat ini.

Di harapkan agar program Juara Rakyat ini dapat memberikan kesedaran dan kejayaan buat Rakyat bagi meneruskan sokongan buat Kerajaan Barisan Nasional di masa hadapan.

Kerajaan Barisan Nasional akan sentiasa menjaga kebajikan rakyat Malaysia tampa mengira Fahaman Agama, Budaya dan kaum dalam meneruskan amanat yang telah di berikan oleh Rakyat Malaysia kepada Kerajaan Barisan Nasional.

Sesungguhnya Program Juara Rakyat ini telah memberi nafas baru buat seluruh rakyat Malaysia bagi menyampaikan permasaalahan mereka dan juga tanda sokongan buat kerajaan Barisan Nasional.

Terima Kasih Kerajaan Barisan Nasional.

8 comments:

PaKMie said...

Salam 1Malaysia...

Andainya negara kita tidak dikianati oleh pembangkang sudah tentu situasi dalam negara kita tidak seperti hari ini...

Sama2lah kita berjuang menyelamatkan negara kita dari dahyah2 yang dibawa oleh pembangkang.

Demi agama,bangsa dan negara marilah kita berganding bahu memberi penjelasan yang sebenar angkara jahat dalam menggelirukan rakyat terhadap kerajaan UmnoBN.

Asalamualaikum,salam sejahtera dan slmt berjuang!

Blog saudara sdh dilink dlm blog Pakmie...

Mantan Pemuda UMNO Bahagian Tapah said...

Salam,

Terima kasih. Semoga kita semua akan terus berjuang dan optimis dengan perjuangan keramat kita.

Kalau 1 bahagian UMNO dpt mengambil tanggungjawab utk turut sama memeriahkan perang blog, sudah tentu pakatan akan terkedu disergah. Tapi sayang, blog2 UMNO sendri samada pemimpin,pemuda dan puteri nak menjadi followers sesama sendiri pun payah. Ini adalah perang psikologi....cuba kita lihat bloggers pakatan.

Berhati juga dgn bloggers pakatan yg turut sama nak follow kita hanya utk promote blog mereka.

1UMNO

ISAC said...

Salam,

Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh....

Anonymous said...

SLM ZIARAH..TERUSKAN PERJUANGAN..LWN TETAP LWN

AbgTuah said...
This comment has been removed by the author.
AbgTuah said...

BISMILAHHIRAMANNIRAHIM.

SALAM TUAN BLOG.

SHABAS, KERANA BERJAYA MENUBUHKAN UNIT MEDIA WANGSA MAJU. DIHARAP IANYA MENJADI CONTOH TERBAIK CAWANGAN DAN BAHAGIAN UMNO/BN YANG MASIH BELUM MEMULAKANNYA.

JUGA DIUCAPKAN SELAMAT DATANG KE DUNIA SIBER.

PERJUANGAN DI DUNIA SIBER INI TAK KURANG JUGA HEBAT DAN GELORANYA.IANYA JUGA MEMERLUKAN DEDIKASI, KOMITMEN YANG TINGGI, KESABARAN DAN PENGORBANAN MASA DAN BUAH FIKIRAN BAGI MENCAPAI OBJEKTIF IAITU MENARIK MINAT PEMBACA DAN SETERUSNYA MENYALURKAN MAKLUMAT-MAKLUMAT YANG POSITIF.

AYOH..KITA GUNAKAN MEDIUM YANG YANG HEBAT DAN YANG TELAH TERBUKTI AMAT BERKESAN DAN SESUAI DENGAN SITUASI DAN KEADAAN DIMASA KINI.

DISAMPING ITU KITA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA YANG BERTANGGUNGJAWAB PERLULAH MEMPERTAHANKAN KERAJAAN BN YANG TERBUKTI MASIH TERBAIK INI DARI TOMAHAN-TOMAHAN YANG DILEMPARKAN OLEH TANGAN-TANGAN YANG TAK BERTANGGUNGJAWAB.

SAYA JUGA AMATLAH BERBESAR HATI DIATAS KESUDIAN PIHAK TUAN MELETAKAN BLOG SAYA DIRANGKAIAN BLOGLINK TUAN. SAYA JUGA SAHUT SERUAN PIHAK TUAN UNTUK SAMA-SAMA BERGANDING BAHU DAN SAMA-SAMA MENJAYAKAN PERJUANGAN DUNIA SIBER INI. OLEH ITU SAYA JUGA AKAN MELETAKKAN BLOG TUAN DI RANGKAIAN LINK BLOG SAYA..

AYUHHHHHHHHHH..KITA TERUSKAN PERJUANGAN..!!!

MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH..
PATAH SAYAP TAK MENGAPA..
PARUH, BERTONGKAT PARUH..
TETAP KU TERUSKAN JUA..!!

ALLAH HU AKBAR..3X

SEKIAN TERIMA KASIH.

abangtuah

Unknown said...

Salam 1Malaysia,

Jutaan Terima Kasih kepada sahabat2 blogger yang sudi mengunjungi blog kami..

Insyaallah, usaha kita akan dapat mengembalikan kepercayaan sebilangan masyarakat yang tertipu dgn helah dan dakyah dari pihak pembangkang.

PAPA GOMO said...

terima kasih kepada semua. semoga sokongan dan galakkan anda dapat memberikan kekuatan buat kita memenangi PRU ke 13 akan datang.

he he he...gomo tumpang gembira dengan penubuhan unit media wangsa maju ini. tahniah kepada semua yang membantu. terutama sekali ketua bahagian Dato Shafie Abdullah yang menyokong penuh penubuhan unit media ini.

salam perjuangan semua