Thursday, May 16, 2013

Sudah Tiba Masanya KERAJAAN BN MEMBALAS JASA Orang Melayu, India, Bumiputera Sabah dan Sarawak yang Telah MEMBERIKAN SOKONGAN PADU Kepada Pembentukan Semula Kerajaan.


Keputusan pilihan raya umum ke-13 telah berlalu. Barisan Kabinet baru telah pun dibentuk semalam untuk meneruskan tugas, tanggungjawab dan amanah yang diberikan. Kerajaan perlu memandangkan kehadapan serta perlu menerima HAKIKAT ini:

1) Hormati keputusan BANGSA KIASU yang tidak lagi menerima Kerajaan BN.
2) Hormati kehendak BANGSA KIASU yang tetap berdegil menyokong DAP
3) Hormati keputusan BANGSA KIASU ini meneruskan kehidupan dengan DAP untul 5 tahun akan datang.
4) Hormati keputusan MCA dan GERAKAN yang telah menutup puat-pusat khidmat AGAR BANGSA KIASU ini boleh terus mendapatkan pertolongan dari DAP.
5) Terima hakikat DAP adalah parti yang perlu menjaga kebajikan BANGSA KIASU mulai hari ini.

Apa yang penting adalah Kerajaan BN perlu meletakkan FOKUS UTAMA terhadap orang Melayu, India, Bumiputera Sabah dan Sarawak memandangkan golongan-golongan ini yang telah MEMUNGKINKAN Kerajaan BN membentuk kembali Kerajaan Persekutuan.

Sudah Tiba Masanya KERAJAAN BN MEMBALAS JASA Orang Melayu, India, Bumiputera Sabah dan Sarawak yang Telah MEMBERIKAN SOKONGAN PADU Kepada Pembentukan Semula Kerajaan.

Sudah tiba masanya kerajaan MEMBERIKAN PERHATIAN YANG PENUH terhadap pembangunan ekonomi orang Melayu (setelah banyak PERHATIAN YANG TIDAK SEWAJARNYA diberikan kepada BANGSA KIASU sehingga menyebabkan Orang Melayu, India, Bumiputera Sabah dan Sarawak MAKAN HATI).

Kerajaan perlu MEMBERIKAN PERHATIAN SEWAJARNYA kepada orang India yang agak ketinggalan berbanding dengan kaum-kaum lain. Tumpukan PEMBANGUNAN INFRASTRUKTUR di Sabah dan Sarawak.

Tidak ketinggalan, BANGUNKAN KAWASAN LUAR BANDAR terutamanya di Terengganu, Pahang, Kelantan dan kawasan-kawasan yang didiami oleh MAJORITI orang Melayu. Mereka inilah yang AMAT MEMERLUKAN SOKONGAN dan PEMBANGUNAN.

Penulis percaya RAKYAT akan mampu melihat dengan mata kepala sendiri perlaksanaan yang dilakukan oleh Kerajaan BN, maka TIDAK MUSTAHIL SOKONGAN PADU orang Melayu akan bertambah dari kalangan UMNO, PAS mahupun PKR jika Kerajaan BN ikhlas dan jujur dalam menjalankan tugas dan tanggungjawab.

Kerajaan BN PERLU MEMANDANG SERIUS dalam menangani ISU KEMISKINAN dikalangan orang Melayu, India, Bumiputera Sabah dan Sarawak. ISU RASUAH juga perlu ditangani segera jika mahu INTEGRITI dan KREDIBILITI Kerajaan BN dipandang tinggi oleh golongan-golongan ini.

Biarkan BANGSA KIASU khayal dengan parti Rasis DAP untuk 5 tahun akan datang. Dan jangan pula Kerajaan BN TERHEGEH-HEGEH kembali CUBA untuk mendapatkan sokongan daripada BANGSA KIASU ini. Biarkan mereka ...

Untuk Kabinet Baru ... Jangan lupa TANGAN-TANGAN yang telah memangkah KERTAS UNDI untuk meletakkan Kerajaan BN kembali menerajui negara. Jangan Buat-buat lupa ...






5 comments:

Anonymous said...

Yesss!!! TERBAIK!!!

Jangan buek-buek lupo pulak...jangan nak membongak jang!

Anonymous said...

Nak tolong kelantan... pikir sikit... depa x pernah bg bn menang pun... byk negeri lain lahhhh... cdgn aku fokus n9.kedah.perlis.johor.pahang.melaka.tganu... kelantan.sgor.penang.kl....kita biar bg berulat... nk tolong pengundi yg pangkah bn je... ajar sikit... nk berlembut apa lagi... bodoh ke apa?

Anonymous said...

Penang nak bt pa tlg..sarawak.sabah..jgn tolong lah???..stupit

Anonymous said...

PM JANGAN LEMBUT HATI LAGI, NANTI MATI. JAGA BERI MAKAN ANAK SENDIRI( NEGERI PENYOKONG BN).ANAK ANAK INI TIDAK DERHAKA KPD BABAK, ANAK YANG TAHU MEMBALAS BUDI. JANGAN PERCAYA LAGI CAKAP ANAK ANGKUT(NEGERI PEMBANGKANG), PEMIMPIN PEMIMPIN BN NEGERI ANAK ANGKUT, MEKA MEKA INI HANYA PANDAI BODEK PM SAJA TETAPI DITOLAK OLEH RAKYAT SENDIRI.MEREKA INI HANYA GAH BERCAKAP DI PERHIMPUNAN AGUNG UMNO SAJA UNTUK MENARIK PERHATIAN PM,TETAPI SAPERTI TIKUS KECIL DI KAWASAN SENDIRI. HARAP DI JADIKAN PENGAJARAN UNTUK MASA DEPAN.....HIDUP UMNO...HIDUP MELAYU....(pak tua).

Zaharuddin Abdullah said...

Tolonglah Melayu yg dah jadi kurap dan peminta sedekah dalam negeri sendiri. Dah lama dah berbuih cakap tapi Ketua Bahagian sibuk mengayakan diri. Dan PM asyik dengar ckap konsultan dan idris jalang aja...
Ini cadangan bodoh rakyat:
1. Luluskan tanah kepada Bumiputera dalam setahun.
2.Rumah untuk setiap keluarga Bumiputera kelas menengah.
3. Wujudkan seramai mungkin usahawan Bumiputera tulen.
4. Peluang kedua bagi yg muflis.
5. Beli bangunan kedai di KL dan bandar lain dan sewakan pada Bumi dgn harga rendah.
6. Beri peluang dan kuota yg lebih pada pelajar Bumi untk perubatan.
7. Kawal perumahan yg mahal dan tak masuk akal.
8. Tender Felda serta GLC hanya untuk Bumiputera.

Tapi pasti cadangan bodoh ini akan ditolak oleh Kabinet bebal tuhh