Monday, October 17, 2011


Risalah atau flyers memburukkan imej DS Najib dan DS Rosmah sudah mula disebarkan sejak seminggu lalu oleh Pakatan Haram. Dan isu yang dipetik dalam risalah ini adalah mengenai isu cincin dan fitnah sikap boros DS Rosmah.

Dan manusia yang mengepalai serangan ini tidak lain dan tidak bukan adalah Badrul Hisham a.k.a. Chegubard. Sememangnya serangan ini khas ditujukan kepada DS Rosmah bagi menjatuhkan moral dan imej DS Najib selaku Perdana Menteri.

Khabar paling terkini, risalah-risalah ini sudah lama beredar di sekitar penempatan-penempatan FELDA Johor sejak seminggu yang lalu.

Risalah ini diedarkan secepat mungkin sebagai sambutan pakatan haram yang akan memulakan konvensyen bermula Ahad ini di Negeri Sembilan dan Pulau Pinang.




Dan semalam 16 Oktober 2011, merupakan perasmian pelancaran risalah 'desperado' Chegubard yang diadakan di Pekan Rantau, Negeri Sembilan.



Anwar Ibrahim yang semakin tersepi dari meloloskan diri berhubung kes liwat memberikan 'arahan terakhir' untuk melancarkan serangan peribadi besar-besaran ke arah DS Najib.

Risalah ini juga mendapat persetujuan sebulat suara dari kepimpinan tertinggi Pakatan Haram termasuklah parti PAShit dan DAPigs ...



0 comments: