Monday, October 24, 2011






Karpal Singh berkata Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng boleh dipenjarakan jika beliau ingkar terhadap keputusan Mahkamah Persekutuan yang memutuskan bahawa penduduk Kampung Buah Pala perlu mengosongkan rumah masing-masing pada tahun 2009.

Karpal mengakui bahawa Pakatan Rakyat tidak mampu menunaikan janji-janji yang dibuatnya kepada penduduk kampung itu, walaupun pemimpinnya, termasuk ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berikrar akan mempertahankan kampung berkenaan. - KLPOS, 23 Oktober 2011.


Full Article ... click GUAN ENG KENCING RAKYAT LAGI


Karpal Singh sudah malu alah dengan sikap pemimpin Pakatan Haram amat gemar berjanji bulan dan bintang kepada rakyat, terutamanya Anwar Ibrahim a.k.a. Peliwat Tegar, Penzina Sakit Tulang Belakang.



Dan disebabkan mulut cabul Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng bakal dipenjarakan jika ingkar dengan perintah mahkamah. Mana mungkin Karpal mahu membiarkan anak sahabatnya masuk penjara ... lebih baik sumbat Anwar Ibrahim terlebih dahulu.

Mahu tak mahu, Lim Guan Eng terpaksa menebalkan mukanya menghadiri majlis penyerahan kunci rumah kepada 24 keluarga Kampung Buah Pala yang disempurnakan oleh pemaju, Nusmetro Ventures (P) Sdn. Bhd.



Bak kata Pengerusi Pertubuhan Penduduk Kampung Buah Pala, M. Sugumaran, beliau dan penduduk Kampung Buah Pala tidak akan mengalah dan tetap meneruskan perjuangan untuk menuntut hak mereka daripada kerajaan DAPigs Pulau Pinang.

Full Article ... click UTUSAN MALAYSIA



Penduduk Kampung Buah Pala cukup serik setelah menjadi mangsa kerakusan kerajaan DAPigs Pulau Pinang dan pemaju.

So Apek Guan Eng ... ini baru 24 keluarga Kampung Buah Pala tuntut hak yang dirampas. Ada lagi 9 keluarga kerajaan DAPigs Pulau Pinang belum penuhi tuntutan.

Satu rumah RM300,000 ... 24 rumah RM7.2 juta ... 33 rumah RM9.9 juta! Nasib la lu Apek Guan Eng!

Apek ... lu kasi heret Anwar Ibrahim sekali. He's the one been promising to these innocent people. Berapa kali lu mau masuk penjara? Lu mau Anwar Ibrahim siok siok balun ChinaDoll outside penjara ke!


Video Bonus ... ANWAR LIWAT PENDUDUK KG BUAH PALA










1 comments:

Anonymous said...

Pakatan Rakyat semakin lama semakin menyerlahkan kepura-puraan yang selama ini mereka cuba sembunyikan dari khalayak ramai. Sedarlah, kepura-puraan untuk menipu orang lain sebagaimana yang dibuat oleh Pakatan Rakyat terhadap penduduk Kampung Buah Pala dan mendapat pembalasan yang setimpal.

Anwar Ibrahim jelas adalah boneka anasir asing yang cuba untuk menguasai negara ini. Oleh kerana pimpinan Barisan Nasional adalah setia kepada negara dan berani menentang kegilaan anasir luar, maka pihak anasir luar telah menggerakkan jentera-jentera kempen dan wang ringgit ditaburkan kepada boneka-boneka mereka di negara ini supaya angan-angan mereka tercapai, tapi sedarlah, angan-angan bukan macam cita-cita, angan-angan anasir luar itu tidak akan tercapai kerana rakyat negara ini berdiri teguh di bawah pimpinan Barisan Nasional (cuma Perdana Menteri yang lembik dan beberapa menteri perlu disingkirkan kerana adanya mereka dalam kerajaan akan memudahkan anasir luar menyelinap masuk ke negara ini). Negara memerlukan kepimpinan Barisan Nasional sebagaimana di era Tun Dr. Mahathir dan sebelumnya, bukan seperti era Pak Lah Kaki Tidur dan Najib Si Gila Populariti Murahan.

Berhubung Pakatan Rakyat, mereka tidak boleh dipercayai terutama PKR dan DAP, PAS pula telah diperdaya oleh Anwar dan Lim Guan Eng hingga sanggup jadi 'anjing suruhan' kepada DAP dan PKR. Melihat video-video klip ucapan pimpinan PKR dan DAP terutama Anwar, menyerlahkan sikap boneka beliau kepada anasir asing. Anwar sekiranya di luar negara, beliau bersikap sekular dan mendewa-dewakan anasir asing Amerika dan Israel, tetapi sekiranya di Malaysia dia berpura-pura alim dan warak kononnya membela Islam, itu semua pura-pura saja. Jangan tertipu dengan dakyah sesat yang cuba diterapkan oleh Pakatan Rakyat terhadap negara ini. Ayuh! Bangkitlah wahai putra dan putri negara Malaysia untuk sama-sama menyingkirkan boneka asing yang mahu menjadikan negara Malaysia yang tercinta ini sebagai hamba kepada negara lain terutamanya Amerika dan Israel.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.