Monday, June 24, 2013

'Endangered Species' ... Babun Hitam Bersongkok dan Babun Hitam Membuta Atas Jalanraya Dijumpai Di Bangunan Parlimen Hari Ini.



Bangunan Parlimen hari ini dikejutkan dengan penemuan DUA SPESIS BABUN HITAM, dipercayai spesis yang hampir pupus di negara ini, turut dipelihara dibawah Akta Perlindungan Hidupan Liar 1972.


Spesis Babun Hitam pertama, dalam lingkungan 300 ekor ini dipercayai tergolong dalam beberapa kumpulan. Kumpulan terbesar spesis ini terdiri dari AMM, Unit Amal PAS, PSM yang bergabung dengan Kumpulan NIAT.

Turut dipercayai kumpulan spesis ini menghidap SINDROM GILA BABI. Perwatakan spesis ini boleh dinilai dari sudut gemarnya kelompok-kelompok tersebut tidur di atas jalanraya.

Namun begitu, kumpulan spesis ini disifatkan sebagai membahayakan keselamatan manusia dan orang awam. Sifat dan perwatakan ganas terserlah apabila spesis yang pasif ini menjadi aktif setelah terjaga dari tidur, lalu merempuh penghalang jalan menuju ke Parlimen.

Kepantasan pihak berkuasa akhirnya berjaya meleraikan tindakan ganas spesis tersebut. Dipercayai 33 spesis yang hampir pupus ini ditangkap dan dibawa ke Pusat Tahanan Jinjang.


Walaubagaimanapun, spesis Babun Hitam Bersongkok ini dilaporkan lebih membahayakan nyawa orang awam, malah turut dilaporkan mampu membahayakan keselamatan negara yang dihuni.

Spesis Babun Hitam Bersongkok ini dipercayai sebagai DOMINAN dalam kumpulan spesis terdiri dari AMM, Unit Amal PAS, PSM yang bergabung dengan Kumpulan NIAT.

Perwatakan ganas dan sifat rakus cukup terserlah setelah Babun Hitam Bersongkok ini merempuh ke dalam Dewan Rakyat untuk mengangkat sumpah.

Saya Dato Seri Anwar bin Ibrahim setelah dipilih sebagai ahli Dewan Rakyat, dengan sesungguhnya bersumpah bahawa saya akan, dengan jujur, menunaikan kewajipan-kewajipan saya sebagai yang sedemikian dengan segala upaya saya dan saya akan menumpahkan segala taat setia yang sebenar kepada Malaysia dan akan memelihara, melindungi dan mempertahankan perlembagaan.

Sehingga kini, tiada sebarang tangkapan dilakukan terhadap Babun Hitam Bersongkok ini, sekalipun dianggap sebagai SPESIS YANG AMAT MEMBAHAYAKAN.

Dipercayai Akta Perlindungan Hidupan Liar 1972 telah melindungi spesis Babun Hitam Bersongkok dari dikenakan atau diambil sebarang tindakan.

Adalah sewajarnya, kerajaan mengkaji kembali AKTA-AKTA BERKAITAN agar spesis yang dianggap DOMINAN ini tidak lagi mengganggu gugat negara tercinta ini.



10 comments:

yg prihatin.. said...

hahahahahahah komen yg sinis dan sgt melucukan dah tepat!..

Anonymous said...

kalau aku panggil mak bapak ko spesis
babun bersongkok biru ko marah tak?

Anonymous said...

Mak bapak dia tak menipu..kata nak boikot angkat sumpah....bersumpah juga akhirnya....

Cakap tak serupa bikin....bodoh

Anonymous said...

X de seorang raayat malaysia yang dapat faedah dari tindakan babubabi ni,kecuali........?????????
Kalau nak ambik upah buat kecoh biarlah upahnya berbaloi,ni nak makan sebulan pun belum tentu cukup!baik buat latihan panjat kelapa,ambik upah turunkan kelapa muda untuk jualan dibulan ramadhan nanti,lagi lumayan!

Anonymous said...

tak Nampak ke siapa ketawa besar dengan anwar di posting posting lain,...kalau macam tu sampai bila pun penipu tetap menipu, yang jadi lembu adalah rakyat..diluar dewan cakap lain dalam dewan macam abang adik ketawa berdekah dekah,... siapa lembu...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

kalau aku panggil mak bapak ko spesis
babun bersongkok HIJAU ko SUKA tak?


Sokong memBABI buta....Bingai!!

Anonymous said...

ANWAR TAK PERLU LAGI JADI BUDAK-BUDAK...TELAH TIBA MASANYA ANWAR JADI BAPAK YANG CERDIK,DAN BUKAN LAGI BAPA HINGUSAN YANG SABAN HARI TERPEKIK TERLOLONG DI JALANAN DAN DI PADANG....BEGITU JUGA DENGAN PENGIKUT BELIAU YANG RATA-RATA BERPERANGAI MACAM BUDAK BELUM BERSUNAT...BERBARING SEOLAH LEMBU DAN KAMBING DI KAMPUNG KAMPUNG....AKU SEBENARNYA MASIH TINGKATAN LIMA DAN AKU NAMPAK SANGAT ABANG-ABANG NI TAK MATANG....DAN TOLOL PULAK....ADIK ADIK AKU PUN TAK PERNAH BERBARING MACAM TU DI TENGAH JALAN....MEMANG STUPIN MAN LAH KORANG.

Anonymous said...

aku perhatikan sebodoh-bodoh mereka MAT SABU DAN MAHFUZ LAGI BODOH.

Anonymous said...

Kesian kat mak bapak dorang..dah bagi asuhan, bagi pelajaran, makan minum, kasih syang...last2 gi buat benda2 mcm tu. baring atas jln sambil menyalak, kesana ke sini meroyan perjuangkan benda yg dorang pun xpasti..jadi ekor kuda jer..agak2 nye pe perasaan mak bapak dorang bile tgk anak2 mereka jadi anjing yg berkeliaran dan merempat dijalanan sambil menyalak...pada sesiapa yg jumpa mereka2 ni, hulurkanlah sumbangan, makanan ker, duit ker...KESIAN!!