Monday, June 24, 2013

Rakyat bakal menyaksikan kesemua 89 ahli Parlimen pembangkang hadir mengangkat sumpah di Dewan Rakyat hari ini. Dengan kata lain, PEMBANGKANG AKAN MINUM AIR KENCING SENDIRI DI PARLIMEN.

Kita cukup yakin Anwar Ibrahim dan pemimpin pembangkang TIDAK AKAN malu dan segan silu untuk hadir mengangkat sumpah di Dewan Rakyat hari ini. Retorik Blackout 505 hanya sekadar Anwar dan pemimpin pembangkang MEMPERMAINKAN dan MEMPERBODOHKAN penyokong sendiri.

Rakyat sudah terlalu banyak kali diperingatkan dan diperlihatkan dengan sikap HIPOKRIT pembangkang. Rakyat juga telah diperlihatkan dengan sikap TAKSUB POLITIK penyokong pembangkang.

Suka atau tidak, penyokong pembangkang bakal DIPERBODOHKAN oleh pemimpin mereka sendiri hari ini ...

Mengangkat sumpah di Dewan Rakyat bererti Anwar dan pemimpin pembangkang MENGAKUI Pilihan Raya umum ke-13 sebagai sah dan keputusan PRU-13 juga adalah diperakui oleh Pakatan Haram ini.

Mengangkat sumpah di Dewan Rakyat juga bererti Anwar dan pemimpin pembangkang TIDAK MEMPUNYAI SEBARANG SEBAB LAGI untuk mempertikaikan Pilihan Raya umum ke-13.

Rakyat sudah boleh menganggap HOBI utama pembangkang adalah MEMPERBODOHKAN penyokongnya. Rakyat juga mampu melihat dari suatu sudut sememangnya HOBI UTAMA penyokong pembangkang adalah SUKA DIPERBODOHKAN pemimpinnya sendiri.

Lihat sahaja dibawah ini ...



Kita bakal menyaksikan Anwar Ibrahim dan pemimpin pembangkang TERHEGEH-HEGEH mengangkat sumpah di Dewan Rakyat hari ini. Walhal, Anwar dan pemimpin pembangkang SEWAJIBNYA MEMBOIKOT acara mengangkat sumpah demi menolak keputusan Pilihan Raya umum ke-13.

Rakyat bakal menyaksikan kesemua 89 ahli Parlimen pembangkang hadir mengangkat sumpah di Dewan Rakyat hari ini.

Dengan kata lain, MARUAH PEMBANGKANG TERCALAR DALAM ACARA MINUM AIR KENCING SENDIRI DI PARLIMEN HARI INI ...



3 comments:

Azahari Rahman said...

meh kita sekolahkn lagi...fakta mau ada..hehe

Anonymous said...

pelikla specis pembangkang kat malaysia ni. beriya2 kata bantah keputusan PRU, tapi berlumba2 nak angkat sumpah jadi YB. suruh penyokong buat demo, tapi angkat sumpah. marahkan semua oraang sebab kalah.....sprla, umnola, bnla...tapi senyap bila menang. kata ada bangla 40k, blackout, sembang jer tapi tanpa bukti...dah tu sapa yang blackout sebenarnya?

weewilliam70@yahoo.com said...

lakunan Raja Lawak PR.