Sunday, May 22, 2011


MANA KHALID GAGAP? ... Hassan Ali turun menjengah keadaan mangsa kejadian tanah runtuh ... Ronnie 'Gangsta' Liu pun turut hadir. Ada juga YB dari Pakatan Rakyat yang hadir melihatkan keadaan mangsa.




MANA KHALID GAGAP? ... Noh Omar dan Liew Tiong Lai turut berada di tempat tragedi. Paras rupa Noh Omar pun ada iras-iras Khalid Gagap!



MANA KHALID GAGAP? ... Ali Rustam sanggup meredah ratusan kilometer untuk hadir bersama rakyat. Pemimpin berjiwa rakyat!


MANA KHALID GAGAP? ... Timbalan Perdana Menteri turut turun padang melihat lokasi kejadian. Walhal jika diikutkan, TPM lebih jauh sibuk dari Menteri Besar Selangor dengan jadual kerja yang padat!



Namun apa yang lebih penting ...


Jauh ke rumah di Damansara jika dibandingkan dengan Ali Rustam di Melaka? ... Mungkin ribuan kilometer gamaknya! Takkan sibuk balun 'China Doll' lagi Anwar ...

Azmin 'Jambu Boy' Ali pun tak ada ... Lagi Jahanam! Rumah di Planet Marikh gamaknya ...


Apa alasan agaknya yang akan dikemukakan pada hari esok? GWM menunggu ...




3 comments:

Anonymous said...

Mungkin betul jugaklah... Sebijik macam adik-beradik... Satu Gagap.., Satu lagi Lidah Pendek sebabnya lain mak dan lain bapak..ha..ha..

Anonymous said...

GWM
gay wangsa maju
kenapa la hal hal macam ni nak di politikan...

Anonymous said...

Kepada Anon May 23, 2011 7:56 AM.

Gagap dan lidah pendek anugerah Allah dan jangan kita hina kekurangan seseorang. Ditakdirkan anak kita gagap atau lidah pendek, baru nak menyesal.

Kepada Anon May 23, 2011 1:53 PM.

Kalau kekurangan BN bolehlah puak belah sana politikkan. Apabila kena batang hidung, tak boleh pulak.

Pihak mana yang paling banyak mempolitikkan sesuatu isu? Tepuk dada tanya iman.