Tuesday, July 12, 2011


13 Julai 2011 ... esok bakal bermula kembali lembaran perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim. Mungkin Anugerah Tuhan akan hadir atau masih lagi bercuti di Turatao Island ... Massage katanya!

Khabarnya teruk dibelasah polis sewaktu perhimpunan haram 9 Julai lalu. (siapa suruh cari penyakit!).

Anwar Ibrahim boleh diibaratkan sebagai pekerja yang suka mengelat datang lewat. Ditipunya bos ... kata traffic jam hari-hari, tanpa disedari bos selalu follow dari belakang untuk sampai ke tempat kerja.

Boleh juga diibaratkan sebagai suami yang selalu auta keling isteri kononnya selalu bergegas pulang ke rumah selepas tamat waktu kerja, walhal rumah urut telefon isteri sampaikan pesan si suami tinggal wallet di bilik urut!



Dan sememangnya Anugerah Tuhan ini gemar membohongi rakyat katanya tidak pernah menyentuh jantan, walhal DNA beliau sudah berada dalam dubur mangsa! ... Jahanam!

Seperti juga kes liwat Anwar Ibrahim bilamana DNA sepadan dengan beliau disahkan bulan April lalu. Bukti nyata bagi mana-mana Mahkamah dalam dunia akan meneruskan kes sebegini.



Seperti biasa juga, Anwar Ibrahim akan menyalak segalanya adalah pembohongan UMNO dan BN ... government setup katanya!

Anwar Ibrahim menyalak DNA beliau telah diekstrak daripada ... nanti dulu, nanti dulu! DNA itu palsu atau tidak tidak padan dengan DNA beliau ... Or whatever the story needs to be that day.

Anwar Ibrahim sedang berhadapan dengan kes liwat paksa (mana ada liwat suka-suka! Gila ka! tak payahlah masuk mahkamah). Dan yang paling nyata karier politik Anwar Ibrahim sudah berada di penghujung jalan.



Jika disabitkan kesalahan, maka Anwar Ibrahim sudah wajib mengucapkan sayonara kepada impiannya untuk menduduki takhta di Putrajaya.



Dan penjara Sungai Buloh sudah boleh mengucapkan Welcome Aboard kepada Anwar Ibrahim!



2 comments:

hamba allah said...

masih sempat lagi untuk bertaubat

Patrick said...

masih sempat lagi untuk bertaubat