Wednesday, April 27, 2011

Datuk Seri Anwar Ibrahim dinamakan sebagai penyumbang utama asid deoksiribonukleik (DNA) Lelaki Y yang ditemui di dalam rektum Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Pendedahan identiti tersebut dibuat oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden sewaktu mengemukakan hujahan di akhir kes pendakwaan di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Pengesahan identiti itu juga membuatkan kesemua penyokong Ahli Parlimen Permatang Pauh yang berada di galeri awam kelihatan diam seketika.

Mohd. Yusof menyatakan, perbandingan hasil ujian DNA yang dibuat oleh saksi pendakwa kelima, Dr. Seah Lay Hong dan saksi pendakwa keenam, Nor Aidora Saedon
mengesahkan profil DNA yang ditemui di dalam rektum (salur dubur) Mohd. Saiful Bukhari dengan DNA yang terdapat pada tuala Good Morning, botol minuman 'Cactus' dan berus gigi adalah sepadan.

Ketiga-tiga barang tersebut diambil dari lokap yang menempatkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu semalaman pada 16 Julai 2008 selepas beliau ditangkap, sebagai bahan bukti.

''Dengan padanan tersebut, tanpa sebarang ragu, ia mengesahkan bahawa penyumbang air mani Lelaki Y yang tidak dikenali dan dijumpai di dalam dubur mangsa adalah milik tertuduh,'' tegas Timbalan Kanan Pendakwa Raya itu. - Utusan Malaysia 25 April 2011



DNA Lelaki Y terbukti kepunyaan Anwar Ibrahim ... Pastinya Anwar Ibrahim dan Azmin Ali paling cemas dan cuak dalam soal ini. Mengapa? ...

Azmin Ali cukup gelisah dan cemas dengan perbuatan beliau melakukan 'evidence tamping' ke atas sampel darah dalam menentukan siapa 'Papa' sebenar Afifa!

Fara Hafifah sudah terlalu lama menghirup udara tekanan dari rakan sebaya dan pihak sekolah. Fara Hafifah jugalah mendesak Shamsidar dan Azmin Ali melakukan ujian DNA menentukan siapakah 'Papa' sejati ... sedarah sedaging.

Fara Hafifah juga menjawab dalam tenang 'Let's do the test and settle the issue once and for all. We have nothing to be afraid off, if we are not wrong.'

Dan DNA pada tuala Good Morning, botol minuman 'Cactus' dan berus gigi bakal menjadi bukti paling kukuh dalam menentukan siapa paling layak bergelar 'Papa' untuk adik Fara Hafifah!



4 comments:

pacat said...

Kalau ada pengiat drama atau filem berani buat filem berkaitan DNA dan isu liwat ini sure meletooopp!

PepalangDot said...

PanAS !!! Gmbr Amoi pelajar IPTS malaysia yg Dikatakan main dayung tarik ngn DATUK SERI ANWAR IBRAHIM telah ke Bocor laman2 web tertentu. palangpalangdot.blogspot.com p/s:double klik utk besarkan imej

di sinie!


http://palangpalangdot.blogspot.com/

Colunga said...

ATC-certified cables are guaranteed to pass a high-definition signal up to 1080p. Hence we must look after the pitch of the voice, the volume to be printed on the intonation, rhythm and pauses to be made in the expressions, and timbre, which in some circumstances, be characteristic of the message. Ultimately, this leads me to believe that this is a great mic for amateur musicians, podcasters, interviewers, and anyone else who doesn't require a completely polished, studio-like sound. Earphones Earbuds with Remote and Mic Volume Control Headphones for. If you look closely at it, you will notice how thin it is compared to older Curve handsets.

Pinellqqgz said...

Sort: Show: Free Shipping Sales. ting products to all over the world.We mainly supply various types of flow meters(flowmeter), bearings, cutting tools, flanges, pipe A refractometer is a simple way to determine the freezing point protection for the mixture you have in your system.