Monday, March 29, 2010


Dato Sri Ismail Sabri Menteri Perdagangan, Koperasi dan Kepenggunaan bersama Dato Shafie Abdullah Ketua UMNO Wangsa Maju









Juara Rakyat Wangsa Maju agensi Kerajaan telah di adakan di Taman Melati Block A14 yang bermula pada semalam 27hb dan di rasmikan hari ini oleh Dato Sri Ismail Sabri Menteri Perdagangan Dalam Negeri,Koperasi dan Penggunaan.

Pada pagi semalam berlangsungnya aktiviti sukan rakyat yang mana para penduduk setempat Tmn Melati dan sekitar Wangsa Maju menyertainya. Aktiviti Tarik Tali menjadi acara kemuncak sukan rakyat yang berlangsung semalam.

Di sebelah malam berlangsugnya ceramah umum yang di sampaikan oleh Dato Nooh Gadot bekas Mufti Johor dalam menyampaikan ceramah Adab Berjiran. Ternyata rakyat sekitar khusyuk akan mendengar ceramah yang di sampaikan oleh Dato Nooh Gadot.

Hari ini penyampaian hadiah kepada pemenang pemenang pertandingan yang berlansung di sempurnakan oleh Dato Sri Ismail Sabri yang di iringi Dato Shafie Abdullah Ketua Bahagian UMNO Wangsa Maju dan Pengerusi Barisan Nasional Wangsa Maju.

Ternyata Program Juara Rakyat telah mendapat tempat bagi rakyat sekitar wangsa maju. Program yang di anjurkan ini berjaya menarik sokongan pelbagai kaum baik Melayu, Cina dan juga India.

Ternyata Setiap Program yang di anjurkan oleh UMNO Wangsa Maju di bawah kepimpinan Dato Shafie Abdullah berjaya dengan suksess sama sekali.

Diharapkan rakyat dapat bersama kami UMNO Juara Rakyat kepada semua kaum sejak zaman berzaman.

4 comments:

Jeepers Creepers said...

comel gila awek baju pink tuh hehehe

BnTube said...

Salam,

Sorry lari topik sikit

Minta tolong support sikit malaysian search engine buatan anak tempatan di http://malaysiansearch.com dan juga boleh iklan website anda secara percuma di malaysiansearch free ads network di http://malaysiansearch.com/ads

terima kasih

Unknown said...

BLOG NI MAKIN BORING LA ...

KATA UNIT MEDIA ...

TAKKAN BANYAK NI JE ARTIKEL BANG ...

KATA NAK BAGI BANYAK CERITA WANGSA MAJU !!!

KASI AKTIF SIKIT LER !!!

Anonymous said...

juara rakyat ni dapat sambutan ker? atau menghabiskan peruntukan jer? tak nampak kemeriahanya... cam PM kata UMNO JADI PRIMADONA bukan MARADONA.....