Friday, April 29, 2011

BELUM HABIS MELAKNAT DIRI SENDIRI ... ANWAR DI'LIWAT' SEKALI LAGI !

Mengapa Anwar Ibrahim begitu berang dengan kenyataan Paul W Jones, suatu masa dahulu pernah menjadi sekutu rapat dalam merosakkan nama Malaysia dan DS Najib di Washington.

Kegagalan Anwar Ibrahim membatalkan niat Datuk Eskay untuk melafazkan Sumpah Mubahalah petang tadi ditambah lagi dengan kenyataan maut Paul W Jones!

Berita hangat selanjutnya ... KL POS. Anwar Ibrahim semakin kepanasan dan masak telur OMEGAnya. Bala datang tidak putus putus!



DATUK ESKAY BERSUMPAH LAKNAT JIKA MEMFITNAH ... ANWAR IBRAHIM SIBUK MELAKNAT DIRI SENDIRI !

Datuk Eskay telah selesai menunaikan Sumpah Mubahalah bersama Rahim Thamby Chik dan Shuib Lazim akhirnya tiba di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul.

Beliau mengesahkan dengan jelas bahawa Pelaku melakukan Aksi Seks di dalam Rakaman Video Porno itu adalah Dato Seri Anwar Bin Ibrahim.

'Pada Hari ini 29 April Tahun 2011, Saya Sazryl Eskay bin Abdullah, Dengan ini Bersumpah Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang, Berikrar dan Bersumpah Seperti Berikut ... Wallahi, Wabillahi, Watallahi, Aku Bersumpah Bahawa Aku dan Dato Sedri Anwar Ibrahim Berada Dalam Paparan Video Yang Dirakamkan Pada 21 Februari Tahun 2011, Dato Seri Anwar Ibrahim Adalah Pelaku Dalam Video Tersebut. Sekiranya Aku Melakukan Fitnah, Dalam Kenyataan Bersumpah Ini, Maka Allah Akan Melaknat Diriku'




Saiful Buhkari Azlan telah Bersumpah Mubahalah, begitu juga dengan Ummi Hafilda Ali dan kini Datuk Sazryl Eskay Abdullah turut melafazkan Sumpah Mubahalah akan kegiatan seks liwat dan seks bersama pelacur 'China Doll' Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim ... bila lagi kamu mahu Bersumpah Mubahalah! Terlupa ... Anwar Ibrahim menegaskan bahawa dalam hal mengangkat sumpah laknat harus bebas daripada dosa besar iaitu tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina.

Bagaimana Anwar Ibrahim mahu melafazkan Sumpah Mubahalah! Jika empunya diri sememangnya terpalit dengan dosa besar, minum arak dan berzina! Ini kata kata pujangga Anwar Ibrahim.

Berita selanjutnya ... Klik KL POS




ANWAR IBRAHIM HANTAR SAM KETOT DAN GEROMBOLAN PENYANGAK GANGGU MAJLIS SUMPAH !

Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul kecoh bila AMK angkatan Muda Keadilan telah menggangu majlis Angkat SUmpah Lakhnat yang akan di lakukan Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim.

AMK di ketuai oleh Ketua Angkatan Muda nya saudara Shamsul Iskandar Mad Akin yang turut di sertai lebih kurang 50 orang AMK yang lain.


Berita Selanjutnya ...
KL POS

KURANG AJAR ! ... ANWAR IBRAHIM MENGASARI WARTAWAN WANITA !

Sikap biadab yang ditunjukkan oleh Anwar Ibrahim tidak sepatutnya berlaku bagi seorang pemimpin yang telah lama berkecimpung dalam politik tanah air. Apatah lagi beliau mantan Timbalan Perdana Menteri sebelum dipecat.

Tindakan merampas, menepis mikrofon dan mengherdik wartawan TV3 jelas menunjukkan sikat tidak matang Anwar Ibrahim sebagai seorang cukup berpengalaman berhadapan dengan wartawan.




Berita hangat selanjutnya ... klik KL POS







GEMPAR ... ANWAR IBRAHIM ARAHKAN BARUA BARUA PKR UNTUK GAGALKAN SUMPAH LAKNAT DATUK ESKAY !


Anwar Ibrahim kini sedang menggerakkan laskar dan barua PKR Sentul untuk menggagalkan majlis Sumpah Mubahalah selepas Solat Jumaat hari ini di Masjid Amru Al As, Bandar Baru Sentul.

Berita ini semakin tersebar berikutan gesaan Mursidul Am PAS Nik Aziz, menggesa PKR Sentul untuk menghalang majlis tersebut semasa dijemput memberi ceramah Pakatan Haram di Pasir Mas semalam.

Ini dikuatkan lagi dengan FB (Facebook) Rozan Azen Mat Rasip yang menyeru kesemua ahli PKR untuk hadir berikutan dari arahan Ketua AMK Sam Ketot yang mahu semua ahli PKR untuk mengepung masjid tersebut dalam usaha menggagalkan majlis Sumpah Mubahalah Datuk Eskay.

Sampai begitu sekali tindakan yang sanggup dilakukan Anwar Ibrahim mahu membusukkan nama Datuk Eskay dan menggagalkan majlis tersebut!



BERITA JAM 10.00 PAGI ... ANWAR IBRAHIM MENGAKU BERZINA DENGAN 'CHINA DOLL' !?

Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam nada berang hari ini mempertikaikan soalan wartawan ketika ditanya sama ada beliau akan menyahut cabaran ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah untuk bersumpah laknat di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul, selepas solat Jumaat esok.

Katanya, beliau tidak pernah diminta oleh sesiapa untuk mengangkat sumpah.

"Ikut hukum siapa nak sumpah. Saudari orang Islam? Hukum mana yang suruh angkat sumpah. Tak boleh jawab, ok tak payah," katanya bagi menjawab soalan seorang wartawan dalam nada tinggi.

Anwar menegaskan bahawa dalam hal seperti itu orang yang mahu mengangkat sumpah harus bebas daripada dosa besar iaitu tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina. - Utusan Malaysia 29 April 2
011



Checkmate! ... Mengapa?

Cukup mudah ... Anwar Ibrahim secara tidak langsung mengakui Datuk Eskay adalah seorang Muslim sejati, bebas daripada dosa besar, tidak pernah minum arak dan tidak pernah berzina.

Maka Datuk Eskay sememangnya layak untuk melakukan Sumpah Mubahalah atau sumpah laknat!

Mulut puaka Anwar Ibrahim secara tidak langsung mengakui beliau tidak layak untuk bersumpah Mubahalah kerana beliau sudah terjerumus dengan dosa besar, pernah minum arak dan berzina dengan 'China Doll'!

Kerana itulah Anwar Ibrahim tidak berani untuk bersumpah Mubahalah ... Bukan GWM kata ... Anwar Ibrahim yang mengaku



Thursday, April 28, 2011

HANGAT ... BLOGGER GAP JADI SASARAN ... GERAKAN ANTI GAP !

GWM boleh rumuskan blog pembangkang ini tidak lebih dari bertujuan untuk menyaingi reputasi blog Gerakan Anti PKR, kerana itulah nama blog tersebut Gerakan Anti GAP! ... stereotype!


Malangnya, artikel dan penerbitan cukup sesuai dibakulsampahkan kerana tanpa hala tuju. Tanpa ada suatu fokus untuk menyerang sebarang penerbitan blogger GAP.

GWM yakin, budak hingusan Yusmadi Yusoff adalah dalang terbitnya blog Gerakan Anti GAP kononnya untuk mematahkan fitnah dan serangan blog pro kerajaan, khususnya blog GAP.


Dalam kesibukan pemimpin pembangkang menghentam blogger GAP dan blog pro kerajaan, rupanya telah wujud satu blog untuk menjahanamkan reputasi DS Najib dan DS Rosmah.


Artikel dan penerbitan blog ini langsung tiada reputasi dari segi fakta mahupun bukti, semata mata berdasarkan fitnah dan rekaan penulis (syok sendiri) ... blog Gerakan Anti Najib/Rosmah.

Yusmadi Yusoff tidak perlu bising mengatakan blog pro kerajaan sebagai fitnah, walhal blog pro pembangkang lebih teruk penerbitan, tiada asas dan fakta kukuh ... lagi fitnah sebenarnya!



Wednesday, April 27, 2011

TIK TOK TIK TOK ... NAH HAMBIK ... VIDEO PART 2 CHINA DOLL !
















Secara rasmi, GWM mencabar Anwar Ibrahim dan Dato' Eskay untuk bersumpah Mubahalah menafikan video klip ini adalah fitnah semata mata!


DNA LELAKI Y ... AFIFA SEMAKIN HARI, SEMAKIN MERASAI AURA PAPA !

Datuk Seri Anwar Ibrahim dinamakan sebagai penyumbang utama asid deoksiribonukleik (DNA) Lelaki Y yang ditemui di dalam rektum Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Pendedahan identiti tersebut dibuat oleh Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden sewaktu mengemukakan hujahan di akhir kes pendakwaan di Mahkamah Tinggi di sini hari ini.

Pengesahan identiti itu juga membuatkan kesemua penyokong Ahli Parlimen Permatang Pauh yang berada di galeri awam kelihatan diam seketika.

Mohd. Yusof menyatakan, perbandingan hasil ujian DNA yang dibuat oleh saksi pendakwa kelima, Dr. Seah Lay Hong dan saksi pendakwa keenam, Nor Aidora Saedon
mengesahkan profil DNA yang ditemui di dalam rektum (salur dubur) Mohd. Saiful Bukhari dengan DNA yang terdapat pada tuala Good Morning, botol minuman 'Cactus' dan berus gigi adalah sepadan.

Ketiga-tiga barang tersebut diambil dari lokap yang menempatkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu semalaman pada 16 Julai 2008 selepas beliau ditangkap, sebagai bahan bukti.

''Dengan padanan tersebut, tanpa sebarang ragu, ia mengesahkan bahawa penyumbang air mani Lelaki Y yang tidak dikenali dan dijumpai di dalam dubur mangsa adalah milik tertuduh,'' tegas Timbalan Kanan Pendakwa Raya itu. - Utusan Malaysia 25 April 2011



DNA Lelaki Y terbukti kepunyaan Anwar Ibrahim ... Pastinya Anwar Ibrahim dan Azmin Ali paling cemas dan cuak dalam soal ini. Mengapa? ...

Azmin Ali cukup gelisah dan cemas dengan perbuatan beliau melakukan 'evidence tamping' ke atas sampel darah dalam menentukan siapa 'Papa' sebenar Afifa!

Fara Hafifah sudah terlalu lama menghirup udara tekanan dari rakan sebaya dan pihak sekolah. Fara Hafifah jugalah mendesak Shamsidar dan Azmin Ali melakukan ujian DNA menentukan siapakah 'Papa' sejati ... sedarah sedaging.

Fara Hafifah juga menjawab dalam tenang 'Let's do the test and settle the issue once and for all. We have nothing to be afraid off, if we are not wrong.'

Dan DNA pada tuala Good Morning, botol minuman 'Cactus' dan berus gigi bakal menjadi bukti paling kukuh dalam menentukan siapa paling layak bergelar 'Papa' untuk adik Fara Hafifah!



BERITA JAM 9.00 PAGI ... MUSTAFA KATA AZMIN ALI LEMAH TENAGA BATIN !?



Beliau menyifatkan Azmin walaupun berjawatan sebagai Timbalan Presiden dalam Parti Keadilan Rakyat (PKR) tetapi tidak mempunyai ketahanan politik sebagaimana mentornya, Datuk Seri Anwar Ibrahim mahupun Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail.

Kata Mustafa, Azmin sekarang berada dalam keadaan yang sangat tertekan, maka bukanlah sesuatu yang menghairankan jika orang nombor dua PKR itu sering kali melenting secara berlebihan apabila berhadapan dengan sesuatu isu.

“Saya sebenarnya tidak terlalu mengambil kisah mengenai apa yang dikatakan oleh Azmin dalam laman Twitternya. Dia seorang pemimpin yang berada dalam keadaan yang sangat tertekan dan pada masa yang sama tiada ketahanan.

“Walaupun Azmin adalah Timbalan Presiden PKR tetapi dia tidak mempunyai ketahanan seperti Anwar dan Wan Azizah.

“Sepatutnya Anwar yang tertekan kerana tuduhan ini (video seks) dilemparkan terhadapnya, tetapi saya pelik kenapa Azmin pula yang terlebih tertekan,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini - Utusan Malaysia, 27 April 2011


Pedas dan dalam sindiran Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali dengan serangan terbuka Timbalan Presiden PKR tersebut tiga hari yang lepas.

Mustafa Ali sedar parti PKR kini sedang meniti retak menanti belah. Usaha penggabungan DAP dan SNAP di Sarawak kini menambahkan lagi tekanan kepada 'De Facto Leader' PKR tersebut ... PKR semakin hilang kehormatan dimata pakatan pembangkang.

Anwar Ibrahim yang telah 'mencabul' kehormatan pakatan pembangkang sepertimana beliau mencabul 'China Doll' dalam aksi sensasi video klip seks. Rakan pembangkang semakin meluat dengan permainan politik 'Ala ABIM' Anwar Ibrahim sebenarnya.

GWM melihat kenyataan Azmi Ali yang begitu mempertahankan Anwar Ibrahim tidak lebih kepada permainan politik. Walhal Azmin Ali yang sebenarnya begitu gembira jika lambaian penjara Sungai Buloh semakin hampir dengan Ketua Umum Pembangkang.

Siapa yang bakal berkuasa dan menentukan hala tuju dalam PKR setelah Anwar Ibrahim berada di Hotel Penjara Sungai Buloh? ...



Tuesday, April 26, 2011

OMEGASEXY ... SKANDAL NICOLE KIDMAN & ANWAR IBRAHIM !? ... KEMUNCULAN VIDEO 'AUSSIE DOLL' !

Hebat Anwar Ibrahim ... 'China Doll' masih belum memenuhi selera besar 'Anugerah Tuhan' sebenarnya!

'Anugerah Tuhan' memerlukan lebih daripada itu, selebriti turut terpalit dalam isu ini. Anwar Ibrahim pasti tidak boleh melupakan video klip ini!

Semakin berkait mengait OMEGAnya ...





Lu boleh mimpi la Anwar Ibrahim! Nicole Kidman tidak tertarik dengan lelaki biseksual! Perghhh ... Meleleh 'Anugerah Tuhan' tengok Minah Salleh ni.


PENGGABUNGAN DAP DAN SNAP ... ANWAR IBRAHIM MENGAMUK BESAR !

Belum sempat Anwar Ibrahim menghela nafas panjang yang beliau disahkan sebagai 'Lelaki Y' (rakyat sememangnya sudah tahu) menggerudi Saiful Azlan Bukhari, Lim Kit Siang pula membuat onar dengan menikam 'belakang' beliau dengan idea penggabungan parti DAP dan SNAP di Sarawak.

Anwar Ibrahim terpaksa menghantar pencacai utamanya Mohd Rafizi Ramli untuk 'counter attack' penggabungan dua parti tersebut yang bakal menghancurkan pengaruh PKR di Sarawak.



Apa yang mampu dilakukan oleh 'budak separuh umur' Mohd Rafizi Ramli ini ... KLIK DI SINI.



P/S: GWM pun baru lepas menghela nafas panjang dengan kelahiran anak keempat, seorang putera ... bakal di'groom' menjadi blogger seperti ayahandanya.

Maaf kerana dalam sehari dua ini sibuk dengan kelahiran putera ... tiada artikel di blog ... seronok dengan keletah penyambung warisan GWM. Masyuk!



Monday, April 25, 2011

SERTAI UMNO.. BOB LOKMAN DAKWA AC MIZAL PILIH JALAN NERAKA!!?

Di saat beberapa Artis di Negara ini memilih PAS bagi 'mencuci dosa2' mereka sekian lama yang lalu, AC Mizal mengambil langkah berani memilih UMNO sebagai wadah perjuangan politik beliau. Tindakan AC ini mendapat ramai yang respon dari kalangan rakan Artis tidak kurang juga masyarakat Malaysia amnya. Ada yang memuji, ada yang mengherdik, ada yang mencaci dan ada yang menyumpah. Sehinggakan ada yang menganggap AC akan 'mencuci pahala2' dan menambahkan dosa2 beliau apabila bersama UMNO. Terpulang.. Apa yang Melayu CinDia lihat.. Keikhlasan dalam memilih platform Parti Politik. Sekurang2 nya AC telah membuktikan kepada rakyat Malaysia bahawa beliau bukan menyertai politik kerana ingin mengejar harta kekayaan. Kerana kedudukan yang beliau kecapi sehingga hari ini adalah hasil titik peluh beliau sendiri. Malah AC juga tidak perlu memilih Parti Politik bagi memperkukuhkan kedudukan Agama beliau. Tidak seperti Bob Lokman. Tidak sampai seminggu menyertai PAS, sudah diikhtiraf dan layak berceramah di Masjid serta Surau. Malah ada penyokong PAS yang menggelar Bob Lokman kini merupakan golongan Ulama'. Begitu mudah Bob Lokman 'mencuci dosa2' beliau.

AC Mizal pada pandangan Melayu CinDia merupakan salah seorang artis yang mempunyai Wawasan dalam meningkatkan mutu kariernya. AC tidak dilihat sebagai seorang artis yang hanya dahagakan Glamour semata2 bagi menjaja nama. AC juga tidak mempunyai rekod akhlak yang begitu rendah jika dibandingkan dengan artis2 lain.

Sudah pula, apabila hendak bertaubat, percaya bulat2 pada sebuah Parti yang kononnya mampu 'mencuci dosa2' lama dan terus diangkah sebagai Ulama'. Apa2 pun, Selamat Datang AC MIZAL. Harap anda tidak mengecewakan masyarakat terhadap niat murni anda.


MELAYU CINDIA

DAP, MCA & GERAKAN ULTRA RACIST !? ... WAJAH SEBENAR BANGSA YANG TIDAK PERNAH MENGENANG BUDI !

Jawapan bagi soalan di atas cukup mudah jika ditanya bangsa mana yang dianggap sebagai bangsa yang tidak pernah langsung tahu mengenang budi orang Melayu ... bangsa Cina!

Sinopsis dibawah ini boleh dianggap sebagai tindak tanduk sebenar pemimpin dan masyarakat Cina dari sebelum sehinggalah menuju kepada Kemerdekaan. Bangsa ini tidak ubah seperti Yahudi yang menganggap bahawa bangsa mereka adalah 'superior' dalam manan mana negera sekalipun.


Paparan dibawah adalah berdasarkan fakta, data dan statistik dalam GWM menggarap analisa sepanjang tahun 2011. Mengapa bangsa tidak mengenang budi ini sememangnya 'racist'?


HARTAL DARI GERAKAN MAO TSE TUNG TAHUN 1967
Permulaan sabotaj ekonomi oleh masyarakat Cina dan bermulanya titik tolak 13 Mei 1969 adalah dari pelancaran Hartal (Hartal adalah mogok besar besaran dengan penutupan pejabat, perniagaan dan segala bentuk urusan yang melibatkan awam) oleh gerakan Mao Tse Tung di Pulau Pinang pada 19November 1967.


Pertempuran dan terbunuhnya orang Melayu yang menyokong Kerajaan mengesahkan tujuan menghuru harakan ekonomi dan kestabilan politik. Pada Jun 1968, Kerajaan telah hampir melaksanakan hukuman gantung ke atas 11 orang Cina yang terbabit di dalam Gerakan Mao Tse Tung namun telah ditentang oleh orang orang Cina.


Pakatan ini diketuai oleh Dr Tan Chee Khoon (anggota Parlimen Parti Buroh bagi kawasan Batu) telah melancarkan kempen secara besar besaran bagi mendapatkan tandatangan setiap orang Cina dari rumah ke rumah bagi menghalang hukuman gantung.



PEMBUNUHAN ORANG MELAYU OLEH GOLONGAN PRO KOMUNIS
Detik tragedi 24 April 1969, jam 8.30 malam, Jelutong, Pulau Pinang, 2 minggu sebelum pilihanraya umum 1969 diadakan seorang pekerja sukarela UMNO Kassim Omar telah dibunuh secara kejam oleh golongan belia Cina dari Parti Buruh berkiblatkan komunis.


Badan Allahyarham di conteng dengan cat merah sebagai tanda untuk mencetuskan rusuhan kaum yang telah dirancang sejak awal lagi. Kerajaan dan pihak polis telah meminta supaya keluarga mangsa dan setiap pemimpin Melayu supaya bersabar dan tidak melakukan tindakbalas.



PERARAKAN MAYAT GOLONGAN PRO KOMUNIS
Pada 4 Mei 1969, 10 hari sebelum berlangsungnya Pilihanraya Umum 1969, pertempuran tercetus diantara 3 orang peronda polis telah bertempur dengan sekumpulan golongan belia Cina di Kepong.




Salah seorang belia Cina telah tercedera semasa pertempuran dengan pihak polis dan kemudiannya mati di Hospital. Nama belia Cina ini ialah Lim Soon Seng yang berumur 24 tahun. Bermulanya sorakan dan ejekan seperti ’Polis Anjing Buruan Kerajaan’. Perarakan yang dilakukan bertujuan menghalang proses pembuangan undi pada PRU 1969.

Sepanduk dan risalah berbaur hasutan seperti ’Rejim Tunku Abdul Rahman Kejam’ dan ’Ajaran Mao Tse Tung boleh diamalkan di sini’. Perarakan tersebut juga telah membawa sepanduk yang mempunyai gambar Mao Tse Tung sebagai lambang perjuangan orang Cina.



1969 - PENYAPU UNTUK NYAHKAN ORANG MELAYU
Tercetusnya sikap anti-Melayu oleh masyarakat Cina dengan kemenangan besar dan Gerakan selepas PRU 1969. Perarakan haram bermula dari Jalan Campbell sehingga menyusur ke Kampung Baru.


Suara bangsat Cina mula berkumandang 'Melayu Mati, Melayu Bodoh, Tiada Kuasa, Orang Melayu Balik Kampung Tanam Jagung'. Penyapu besar sebagai tanda menyapu dan menghalau orang Melayu dari Kuala Lumpur.



LAUNGAN AZAN DAN TULISAN JAWI DIPOLITIKKAN
Teresa Kok mengeluarkan arahan melarang azan dilaungkan menggunakan pembesar suara di masjid-masjid dan surau.



Wakil rakyat DAP itu dilaporkan turut cuba menghapuskan penggunaan tulisan jawi pada papan tanda nama jalan di ibu negara dan mencadangkannya digantikan dengan tulisan Cina serta Tamil.


MENGHINA ETIKA BERPAKAIAN DALAM SIDANG DEWAN
Almarhum Sultan Johor menegur ADUN DAP Gwee Tiong Hiang yang cuba menjadi 'jaguh' melanggar etika berpakaian. Wakil rakyat DAP itu, yang hanya memakai kot dan tidak bersongkok, menyaksikan majlis pembukaan tersebut di luar Dewan.


Tindakan Tong Hiang itu diselar pelbagai pihak kerana dianggap melampau dan tidak menghormati peraturan yang telah ditetapkan sejak sekian lama.


SUQIU, DONG ZIONG & JIAO ZONG
Tiga pertubuhan chauvinist NGO Cina iaitu Suqiu, Dong Ziong dan Jiao Zong cukup gemar mempertikai hak dan keistimewaan kaum bumiputera.


Tuntutan Jiao Zong (Persatuan Gabungan Guru Sekolah Cina) dan Dong Zong (Persatuan Gabungan Jawatankuasa Sekolah Cina) yang terus terang menolak Sekolah Wawasan dan masih berdegil dengan konsep sekolah vernacular, langsung tidak membantu ke arah perpaduan nasional yang hakiki.

83 tuntutan Suqiu (Jawatankuasa Rayuan Pilihanraya Persatuan Persatuan Cina Malaysia) yang tidak munasabah sama sekali.

Pertubuhan inilah yang telah mendesak Kerajaan untuk menghapuskan sistem kuota untuk kemasukan universiti, mengambil langkah untuk memansuhkan perbezaan antara bumiputra dan bukan bumiputera dalam semua bidang baik ekonomi mahupun politik, menghapuskan sistem kuota yang berasaskan kaum dan gantikannya dengan sistem pengagihan yang berasaskan kebolehan.


PENGHINAAN TERHADAP ALMARHUM SULTAN JOHOR
Individu bernama Pierre Lim ini menghina Almarhum Sultan Johor dengan menyifatkan baginda sebagai pembunuh kejam.

Lihat kenyataan beliau terhadap Almarhum Sultan Johor 'This prick was known to be abusive to his subjects. He was linked to rapes, murder and torture. His son Tunku Ibrahim Ismail continues his legacy'.




SI GOBLOK BERNAMA NAMEWEE
Wee Meng Chee atau lebih dikenali kerana kegoblokan sebagai ‘NameWee’ telah banyak melakukan onar dan menconteng anasir anasir perkauman (racism) melalui provokasi lagu Negaraku kepada Negarakuku suatu ketika dahulu.




TINDAKAN PELAMPAU
Laporan polis pada 18 Ogos 2010 - Presiden MCA Chua Soi Lek yang mempertikaikan isu kuota bumiputera dan menuntut supaya ekuiti bumiputera sebanyak 30% dikurangkan secara berperingkat. Sesuatu yang sudah termaktub didalam Perlembagaan Persekutuan.

Laporan polis pada 9 Ogos 2010 - Penulis blog Central for Policy Initiatives (CPI) Helen Ang, yang jelas mempertikaikan Artikel 152 dan Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan tentang kedudukan agama Islam dan hak hak keistimewaan orang Melayu.

Laporan polis pada 5 Julai 2010 - dibuat terhadap Wee Ka Siong, Malaysiakini dan The Star berhubung dengan mempertikaikan pemberian biasiswa MARA kepada pelajar Melayu.





ARWAH AMINUlRASYID DISAMAKAN TARAF DENGAN BINATANG
ADUN Teratai Janice Lee meminta pandangan orang ramai untuk memberikan nama kepada kucing DS Najib, salah satunya adalah dengan meletakkan nama Aminulrasyid Amzah. Penghinaan terbesar terhadap arwah dan keluarganya.


PENGHINAAN TERHADAP INDIA MUSLIM
Kenyataan ADUN Komtar Ng Wei Aik yang mengarahkan India Muslim di Pulau Pinang pulang ke India adalah satu penghinaan, berbau perkauman dan paling rasis keluar dari mulut celaka pemimpin DAP.

Kenyataan beliau yang juga merupakan Setiausaha Politik Ketua Menteri Pulau Pinang dibuat setelah mengarahkan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) untuk menyita kedai nasi kandar Mohamad Aliyar.




MELAYU DI PULAU PINANG SEMAKIN TERPINGGIR
Kerajaan DAP Pulau Pinang secara halus menghalau dan menutup periuk nasi kaum bumiputera malahan kaum India, namun tiada tekanan bagi bangsa yang tak mengenang budi.






RASUAH TERHADAP ORANG MELAYU BAGI KESINAMBUNGAN KUASA
DAP semakin terdesak untuk mendapatkan sokongan dan undi orang Melayu di Pulau Mutiara sehingga terpaksa menyogok wang bagi mendapatkan pengaruh daripada guru-guru KAFA di Pulau Pinang.

DAP cukup mahir dan bijak mempergunakan guru guru KAFA bagi meraih sokongan dan undi orang Melayu Pulau Pinang. Taktik yang cukup berkesan ... 'UGUT, RASUAH dan UNDI'!





HASIL DASAR EKONOMI BARU YANG DIBOLOT DENGAN RAKUS
Bangsa yang tidak mengenang budi ini lupa dengan kekayaan dan kemewahan bangsanya adalah hasil dari perkongsian nikmat produk DEB selama ini.

Kekayaan 10 jutawan kaum Cina berjumlah USD 34.49 billion (RM 113.81 billion) cuba didiamkan dan dialihkan perhatian demi tuntutan yang semakin bukan bukan.

Bangsa ini enggan mendedahkan kepada umum berapa ramaikah konglomerat Melayu dan bumiputera yang diberikan tempat dalam pengurusan syarikat syarikat bangsa yang tidak mengenang budi ini ... langsung tiada!






Kesanggupan bangsa yang tidak mengenang budi ini untuk membuka peluang seluas luasnya pemilikan ekuiti orang Melayu dan bumiputera di dalam Public Bank, Hong Leong, Berjaya Group, Sunway Group, Tanjung Group, YTL Corporation, IOI Group dan sebagainya, sepatutnya sudah lama dipertikaikan.


KETIDAKSEIMBANGAN EKONOMI AKIBAT POLARISASI KEKAYAAN KAUM INI
carta dibawah adalah fakta dan data statistik bangsa yang tidak mengenang budi ini semakin angkuh dan bongkak setiap kali membuat tuntutan yang tidak munasabah.






Bayangan PRU 13 semakin jelas menampakkan kaum Cina tidak akan memberi undi kepada Kerajaan BN berdasarkan kepada:

1. Persempadanan kawasan pilhanraya yang jelas memberi advantage kepada bangsa yang tidak mengenang budi ini menjadi penentu parti mana yang akan menang.

2. Model pemerintahan Pakatan Rakyat cukup menguntungkan bangsa yang tidak mengenang budi ini seperti yang telah berlaku di Perak sebelum ini.

3. Yang paling nyata, PRU 13 sebagai peluang terbaik untuk bangsa yang tidak mengenang budi ini berkuasa kelak.

Faktor sebenar disebalik setiap gesaan dan tuntutan yang tidak munasabah ini adalah ... KUASA POLITIK! Bangsa ini telah memegang majoriti kuasa ekonomi. Apa yang diperlukan adalah kuasa dominan dalam politik di Malaysia.

Hakikatnya, GWM pernah menyatakan terdapatnya kolerasi permainan politik di antara DAP, MCA dan Gerakan bagi kesinambungan kuasa politik sebenarnya yang dicari oleh bangsa yang tidak pernah mengenang budi ini.

Artikel pada 9 September 2010 semakin mengesahkan analisa GWM adalah benar. (
SILA KLIK)


Sudah jelas, atau belum jelas, atau masih lagi kabur dengan permainan silap mata politik bangsa yang tidak mengenang budi ini ....