Monday, February 8, 2010


Harakah Daily melaporkan satu laporan Polis telah di buat terhadap Blogger Jeffry Damien berhubung beberapa gambar yang di katakan oleh pimpinan PAS Sebagai satu penghinaan kepada Nik Ajis Nik Mat. Sejauh manakah Gambar tersebut merupakan satu penghinaan?

Klik Di Sini Artikel Harakahdaily Berhubung Laporan Polis Tersebut.


Antara Petikan yang mana menarik minat kami di Unit Media Wangsa Maju ini:

“Tindakan itu juga tidak bertanggungjawab. Kami memohon pihak polis menyiasat dan mengambil tindakan yang sewajarnya kepada bloger terbabit kerana bertindak di luar batasan,” tegasnya.

Beliau yang juga seorang peguam berkata, siasatan boleh dibuat mengikut Akta Multimedia, Akta Fitnah dan Kanun Keseksaan yang mempunyai peruntukan jelas mengenai perbuatan fitnah.

Menurutnya juga bloger terbabit dikenal pasti berasal dari Johor dan merupakan salah seorang Cyber Troopers Umno memandangkan ada link dengan Unit Media Umno Wangsa Maju."

APA KENA MENGENA DENGAN UNIT MEDIA WANGSA MAJU ???


Opsss kami bukan melatah kerana kenyataan tersebut merujuk kepada Unit Media UMNO Wangsa Maju. he he he......

Agak kelaka bila mana Pemimpin PAS cuba mengaitkan UMNO dalam isu Gambar Jefrydamien ini. Seboleh bolehnya mereka akan cuba meletakkan kesalahan tersebut kepada UMNO. Dan seterusnya menjadiikan UMNO punca segala galanya.

Masih ingatkan dengan Aduka Taruna Blogger Yang menghina Alrymarhum Sultan Johor dengan memberikan gelaran Mangkat kepada MAMPOS. Blogger berkenaan sudah pun di tangkap dan sudah pun di dakwa di Mahkamah. Aduka Taruna tersebut Blogger pihak mana?

Aduka Taruna merupakan Blogger PAS Reform yang mana merupakan puak Pro Edrogan dalam PAS. Apakah kenyataan Aduka Taruna tersebut sebenarnya mendapat Restu dari pimpinan PAS? Al Maklum Aduka merupakan Blogger UPAHAN PAS.

Dalam Hal ini kita boleh lihat bagaimana sikap PAS yang amat JAHIL sama sekali. Blogger yang mana telah terang terangan melakukan kesalahan dengan begitu JAHIL terhadap Alrmarhum Sultan Johor tidak langsung mereka Pimpinan PAS membuat laporan Polis bagi menyiasat si Aduka Taruna. Mentang mentang lah blogger puak Mereka!!!

Namun bila si Jeffrydamien yang pro Kerajaan membuat Gambar yang LANGSUNG tidak melakukan sebarang kesalahan telah di laporkan kepada pihak Polis dan mengembar gemburkan cerita penghinaan kepada Nik Ajis.

Kesian....memang kesian......
Apa sekalipun kami Unit Media Wangsa Maju menyokong penuh kepada Blogger seangkatan Jeffrydamien dalam hal ini.

Jika Takut Pada Risiko,Usah Bicara Soal Perjuangan.
Ada Faham ke Puak hamPAS?

Post By Papa Gomo

1 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, inilah kalau syik memulas telinga orang....... bila orang mula membalas, terasa pulak telinga mereka panas.... padan muka, baru terkena buku dengan ruas....kah..kah...kah..