Monday, April 30, 2012

Peserta BERSHIT 3.0 : Anwar BACUL ... Tidak Jawab Soalan, HALAU SAYA KELUAR SIDANG MEDIA MACAM ANJING




Sudah menjadi sifat semulajadi Anwar Ibrahim ... Tidak pernah berani menjawab persoalan yang dilontarkan kepadanya.

Hatta peserta BERSHIT 3.0 ini turut dihalau keluar dari sidang media gara-gara bertanyakan soalan maut kepada Anwar Ibrahim mengenai campurtangan pembangkang menyebabkan soal isu keselamatan peserta dinafikan.




Cukup mudah persoalan yang dilontarkan oleh peserta BERSHIT 3.0 ini ... isu keselamatan dan perhimpunan yang sepatutnya begerak secara aman.

Anwar Ibrahim ditempelak kerana gagal mengawal keadaan dan nyawa mereka yang hadir pada BERSHIT 3.0 ini bakal melayang dengan tindakan provokasi dan ganas peserta yang lain.

Tiga perkara pokok dilontarkan pemuda ini kepada Anwar Ibrahim.

1) Gathering suppose to be a peaceful protest
2) People could easily be killed
3) Opposition party completely hijacked the peaceful assembly




Seperti biasa Anwar tidak menjawab persoalan, hanya menyalahkan pihak polis dan UMNO. Ini politik klise Anwar Ibrahim ... pusing roundabout tanpa menjawab persoalan.

Cukup memalukan apabila peserta BERSHIT 3.0 ini berkata ... 'Opposition party completely hijacked the peaceful assembly', beliau diarahkan keluar.

What the hell ...

Wartawan merungut Anwar dan Azmin langsung tidak menjawab persoalan siapa yang memulakan 'isyarat kekecohan' di laluan masuk Dataran Merdeka itu.

Lagi sekali, Anwar hanya menyalahkan pihak polis dan UMNO ... tidak menjawab persoalan.





Memang benar kata peserta BERSHIT 3.0 ini ...

'Opposition party completely hijacked the peaceful assembly'. Provokasi dan keganasan adalah agenda utama Anwar Ibrahim



Saturday, April 28, 2012

BERSHIT 3.0 ... 3 Bukti dan Fakta Kukuh MENGAPA KENDERAAN POLIS DITERBALIKKAN ... Rakan Blogger Tolong Sebarkan Rakaman Video Ini




GWM rasa perlu diperbetulkan fitnah yang telah dilemparkan oleh pihak pembangkang, terutamanya melalui portal, blogger dan facebooker pro pembangkang mengenai insiden paling memalukan dalam sejarah politik di Malaysia.

Insiden kenderaan polis diterbalikkan oleh penyokong BERSHIT 3.0 ini telah diputarbelitkan oleh portal Malaysiakini, tanpa memberikan sepenuhnya gambaran sebenar ... mengapa kejadian rempuhan kereta terhadap orang awam berlaku.

Lihat dahulu rakaman video oleh portal Malaysiakini ...





Dibawah ini GWM sertakan tiga rakaman video yang boleh disimpulkan sebagai fakta dan bukti kukuh provokasi dan serangan oleh penyokong BERSHIT 3.0 sehingga menyebabkan polis gagal mengawal kenderaan dan merempuh orang awam.











Sudah cukup nyata provokasi dan serangan penyokong BERSHIT 3.0 ini terhadap kenderaan polis mengakibatkan kegagalan mengawal kenderaan.

Rakaman video ketiga jelas menunjukkan penyokong BERSHIT 3.0 ini membaling botol air ke arah kenderaan polis sehingga pecah cermin hadapan.

Rakaman ini juga jelas menunjukkan balingan botol air oleh penyokong BERSHIT 3.0 ini turut terkena kepada polis yang sedang memandu kenderaan ini, sehingga menyebabkan kenderaan ini gagal dikawal.

Dua orang awam menjadi mangsa akibat perbuatan yang cukup tidak bertanggungjawab oleh para penyokong BERSHIT 3.0.



Rakyat perlu melihat ketiga-tiga rakaman video ini dengan sebaik-baiknya. Fikir dan nilaikan dengan akal yang bijak. Siapa sebenarnya pencetus provokasi ini ...




GWM menyeru agar pihak berkuasa untuk mengambil rakaman video ini sebagai bahan bukti provokasi dan serangan terhadap pihak polis.

Sila ambil tindakan segera sebelum kejadian yang memalukan rakyat negara ini diputarbelitkan oleh pihak luar.



BREAKING NEWS ... Ambiga Akui ANWAR CETUS PROVOKASI





KUALA LUMPUR, 28 Apr - Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Datuk S. Ambiga mengakui gagal mengawal emosi peserta demonstrasi Bersih 3.0 hingga memaksa polis mengambil tindakan menembak meriam air dan gas pemedih mata.

Sambil melahirkan rasa kecewa, Ambiga bagaimanapun menegaskan tindakan provokasi sebilangan penyokong Bersih hingga bertindak merempuh penghadang polis di Dataran Merdeka bertentangan dengan arahan yang dikeluarkan pihaknya.

"Tindakan merempuh dan melanggar penghadang polis di Dataran Merdeka bukan sesuatu yang kita sokong.

"Sejak daripada awal kita sudah berjanji untuk tidak melanggar sekatan. Saya percaya akibat daripada itulah pihak polis mengambil tindakan menembak meriam air dan gas pemedih mata," katanya pada sidang media di KL Sentral sebentar tadi.


sumber, klik KLPOS

GWM pernah mengeluarkan artikel dibawah ini semalam ... bacaan GWM dan rakan-rakan blogger pro kerajaan tindakan provokasi yang bakal dilakukan pada hari ini.

Klik, "Kita Tawan DATARAN MERDEKA Biar Bermandi DARAH Sekalipun" - Mat Sabu




Naib Pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz Ibrahim telah mengeluarkan rasmi tidak menyokong Perhimpunan tersebut. Beliau telah menghidu dan nampak jelas 'game plan' Anwar Ibrahim. Perhimpunan BERSHIT 3.0 bakal menjadi medan tempur diantara pembangkang, DBKL dan polis.

Naib Pengerusi DAP ini tahu Hishamuddin Rais dan Tian Chua sudah merancang untuk melakukan provokasi dalam BERSHIT 3.0 ini. Malang bagi Ambiga, nama beliau sekali lagi bakal tercalar dengan rancangan Hishamuddin Rais dan Tian Chua.



Apa lagi penyokong pembangkang mahu katakan ...



Lagi Keganasan HARAM JADAH BERSHIT 3.0 ... KERETA POLIS DITERBALIKKAN







Portal Malaysiakini melakukan spin dan fitnah paling jahat apabila melaporkan penyokong BERSHIT 3.0 menterbalikkan kenderaan polis atas alasan melanggar dua orang BERSHIT yang lain.

Persoalan paling pokok ... mengapa tidak ditunjukkan rakaman video mangsa yang dilanggar?



Pekikan 'Astaghfirullah' seolah-olah menunjukkan ada mangsa yang telah dilanggar namun tidak pula ditunjukkan rakaman video mangsa.

Komen dalam youtube ini juga bersetuju tindakan para penyokong BERSHIT ini sudah melampaui batas dan diluar pemikiran yang waras.

Walaubagimana bersalah sekalipun pihak keselamatan, anggota polis tidak akan sama sekali meninggalkan tempat kejadian kerana ini adalah amanah, tugas dan tanggungjawab.



Hari ini kita sudah menyaksikan provokasi dan keganasan yang dilakukan oleh penyokong pembangkang ini.

GWM sebelum ini pernah melaporkan Anwar Ibrahim akan melakukan provokasi terbesar ... 'All Out' bagi memastikan imej kerajaan dan polis tercalar di mata dunia.

'Matlamat menghalalkan cara' seperti yang pernah dilaporkan oleh GWM sudah menjadi kenyataan.



Pihak polis dan Kementerian Dalam Negeri wajib memanggil editor Malaysiakini untuk mengesahkan perkara ini dan memaksa portal ini menunjukkan dimanakah dua mangsa yang telah dilanggar ini. Anggota polis manakah yang telah melanggar dua mangsa ini.

Ambil tindakan tegas dan sewajarnya ke atas pencetus provokasi seperti Malaysiakini jika portal ini melakukan pembohongan terbesar dalam sejarah politik tanah air.



HARAM JADAH TERKINI ... BERSHIT 3.0 Rempuh Pihak Polis


KUALA LUMPUR, 28 Apr - Maklumat yang baru diperolehi dari wartawan di Dataran Merdeka mengatakan penyokong BERSIH 3.0 cuba merempuh benteng polis untuk terus menduduki Dataran Merdeka.

Pihak polis FRU telah melepaskan gas pemedih mata bagi menyuraikan tindakan segelintir penyokong yang cuba merempuh benteng dan melakukan provokasi terhadap pihak polis dengan membaling botol air mineral.

Dipercayai sehingga kini, 50,000 penyokong BERSIH 3.0 telah membanjiri sekitar Dataran Merdeka.

Pengerusi bersama BERSIH 3.0, Datuk A. Ambiga dan Wong Chin Huat telah mengarahkan supaya para penyokong beredar dari sekitar Dataran Merdeka bagi mengelakkkan perkara yang tidak diingini berlaku.

Namun begitu, masih ramai lagi penyokong BERSIH 3.0 tidak mengendahkan arahan pengerusi bersama BERSIH 3.0 itu untuk terus berada di sekitar Dataran Merdeka.


Berita lanjut, klik KLPOS




LIVE BERSHIT 3.0 ... Tiga Kali BODOH Untuk PENYOKONG MELAYU - Peniaga Melayu Berang






"Yang kena ... Pertama, Sogo, Jalan TAR ... Pertama, Sogo, Jalan TAR. Semua tempat orang Melayu. Trylah Brickfiels, Bukit Bintang, Petaling Street.Dah bagi 4 stadium pun taknak ... BODOH ... BODOH ... Dah Tiga Kali Bodoh"



Memang logik apa yang dikatakan oleh Brader peniaga Melayu kita ini. Tempat perniagaan yang dikuasai bangsa Cina dan India langsung tidak dijadikan venue utama perakakan.

Mengapa tempat mencari rezeki dan periuk nasi orang Melayu juga yang menjadi sasaran?







LIVE FROM DATARAN MERDEKA ... 300 Penyokong BERSHIT 3.0 Mulakan PROVOKASI





KUALA LUMPUR, 27 Apr - Penyokong BERSIH 3.0 mula membanjiri Dataran Merdeka malam ini walaupun pihak penganjur tidak mendapat kelulusan dari pihak Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) atau memaklumkan kepada Ketua Polis Daerah Dang Wangi.

Sekitar jam 12.15 malam tadi, hampir 300 penyokong BERSIH 3.0 telah berada di premis tersebut dan enggan meninggalkan kawasan ini walaupun selepas jam 12.00 tengah malam.

Suasana agak kecoh apabila para penyokong BERSIH 3.0 mula mengganggu lalu lintas sambil meminta kenderaan lalu lalang membunyikan hon sebagai tanda sokongan kepada perhimpunan ini.


Klik untuk artikel seterusnya, KLPOS








Friday, April 27, 2012

Memang Saya Mengaku FITNAH Najib, ARAHAN Anwar - Nizar Jamaluddin





KUALA LUMPUR, 27 Apr - “Saya selaku Panglima Angkatan Tentera mewakili semua panglima Tentera Darat, Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) dan Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) serta semua warga Angkatan Tentera Malaysia (ATM), menafikan sekeras-kerasnya kenyataan itu." kata Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin.

"Segala dakwaan dan kenyataan Mohammad Nizar adalah tidak benar dan satu pembohongan." tambah beliau.

Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin menafikan dakwaan Timbalan Pesuruhjaya PAS Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin kononnya Perdana Menteri mengadakan pertemuan dengan pegawai tertinggi tentera dan meminta mereka berbuat sesuatu jika Barisan Nasional (BN) kalah Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

“Saya telah mengarahkan satu laporan polis dibuat berhubung perkara ini bagi membolehkan tindakan undang-undang diambil terhadap pihak yang bertanggungjawab menyebarkan tuduhan itu,” katanya pada sidang media di Wisma Pertahanan, di sini semalam.

“Kenyataan berbaur politik dan hasutan sedemikian boleh menimbulkan kekeliruan di kalangan rakyat serta menjejaskan keselamatan negara.

Kebelakangan ini, wujud banyak pihak tidak bertanggungjawab dan berkepentingan yang sentiasa berusaha meracuni pemikiran rakyat bertujuan menghakis keyakinan terhadap ATM dan kerajaan dalam usaha melindungi kepentingan politik mereka,” katanya.

Zulkifeli juga berkata, seluruh warga ATM amat kecewa dengan tuduhan tidak berasas yang bermotif untuk menjejaskan kredibiliti dan imej Perdana Menteri serta ATM.

Sementara itu, Mohammad Nizar ketika dihubungi semalam mengakui beliau tidak mempunyai bukti ada pertemuan antara Datuk Seri Najib Razak dengan pegawai tertinggi ATM untuk membincangkan isu politik, sebaliknya hanya mendengar khabar angin.

Mohammad Nizar dalam ceramahnya di Taman Desa Pakatan, Pengkalan, dekat Ipoh pada malam Isnin lalu mendakwa Najib mengadakan pertemuan dengan semua panglima ATM dan meminta mereka melakukan sesuatu jika BN kalah pada PRU-13 nanti.

Ceramah Mohamad Nizar yang turut dimuat naik dalam laman Youtube mendakwa semua panglima yang ditemui, enggan menuruti permintaan itu dengan mengatakan mereka akan mematuhi keputusan rakyat.


sumber, klik KLPOS



Pada GWM cukup mudah ...

Tuduhan dan fitnah yang dilemparkan oleh Nizar kepada Perdana Menteri, sudah cukup menunjukkan kebimbangan terhadap momentum dan sokongan terhadap Pakatan Rakyat.

Imej pemfitnah dan penghasut sememangnya cukup sinonim dengan bekas Menteri Besar Perak ini.


Strategi dan taktik yang sama digunakan beliau sewaktu mengetahui Parti Adat & Sosialis akan tewas pada pilihanraya kecil Tenang tempohari.




'Worst Case Scenario' ... Nizar sudah tahu Pakatan Rakyat bakal kalah besar pada pilihanraya umum kali ini. Anwar Ibrahim juga tahu situasi ini.

Kerana itulah BERSHIT 3.0 kali ini kesemua parti pembangkang 'All Out'.



BERSHIT 3.0 ... Guan Eng UGUT SAYA - Tunku Aziz




Pendirian yang bercanggah Tunku Abdul Aziz Ibrahim dengan bos partinya Lim Guan Eng membayangkan perbezaan pendekatan seorang Melayu dengan seorang Cina.

Berbanding saf kepimpinan tertinggi Cina DAP, naib pengerusi DAP Melayu itu lebih bersimpati kepada tuntutan tugas pihak penguatkuasa undang-undang.

Seperti juga ramai orang Melayu yang mempunyai keluarga dan saudara mara dalam polis dan tentera, ayah Tunku Aziz pun pernah menjadi anggota polis, iaitu OCPD Alor Setar.

Tanpa diberi maklumat penjelasan Tunku Aziz tentang apa yang disaksikannya sendiri di negara-negara asing, puak pro-pembangkang tidak memahami pola pemikirannya serta dorongan mengapa beliau menongkah arus.

Lantaran itu, reaksi serta-merta Guan Eng terhadap bantahan Tunku Aziz ialah untuk mengeluarkan kenyataan akhbar bertajuk ‘Malaysians should mobilise in full force for the sit-in Bersih protest on 2pm 28 April At Dataran Merdeka to press for Clean, Free, Fair and Independent Elections’.

Guan Eng menyatakan bahawa “DAP menyokong penuh dan akan menggerakkan ahli untuk Duduk-dan-Bantah Bersih” serta menyeru agar awam menyertai perhimpunan Bersih 3.0 di serata negara, khususnya di Dataran Merdeka.


TERKINI ... BERSHIT 3.0 Mula MENGGANAS di Dataran Merdeka, Rakaman Video SULIT







Seperti yang GWM perkatakan sebelum ini, pembangkang sudah mengatur strategi dan perancangan rapi dalam mengatur satu provokasi dan keganasan terancang esok, di Dataran Merdeka.

Video di atas adalah contoh terbaik bagaimana Polis DiRaja Malaysia (PDRM) diperlekehkan, dipukul sehingga berdarah dan masih lagi difitnah menggunakan kekerasan terhadap orang awam.

GWM menyeru rakyat agar memberikan kerjasama terbaik kepada PDRM agar keselamatan negara sentiasa terjamin.

GWM menyeru agar rakyat menolak anasir-anasir subversif yang bakal berlaku esok hari.



"Kita Dah Berjaya Bodohkan Rakyat"



Rakyat perlu faham mengapa pihak keselamatan memagar Dataran Merdeka esok ...


Tolak BERSHIT 3.0 ... Demi Keamanan dan Kemakmuran Negara



"Kita Tawan DATARAN MERDEKA Biar Bermandi DARAH Sekalipun" - Mat Sabu


"Kita akan tawan Dataran Merdeka biar Bermandi Darah sekalipun" ... ini adalah kenyataan yang keluar dari mulut Timbalan Presiden Parti Adat & Sosialis tempoh hari.

Rakyat perlu memahami sikap sebenar Mat Sabu dan latar belakangnya juga bermula dari jalanraya. Kerana itulah beliau yang satu zaman dengan Anwar Ibrahim dan Hishamuddin Rais mahu segala isu diselesaikan di jalanraya, bukannya di meja rundingan.

Dan mahasiswa hari ini turut dijangkiti dengan virus dan wabak penyakit 1970an, demonstrasi jalanan dan provokasi.




GWM pernah mengeluarkan gambar ini dalam satu artikel dua hari yang lalu dengan satu persoalan yang dilontarkan ... 'Rakyat akan dikejutkan dengan pertembungan kuasa dua makhluk jalanan ini.'



Sebelum ini pemimpin pembangkang telah melakukan satu permuafakatan sebelum mencanang BERSHIT 3.0 ini perlu dilakukan di Dataran Merdeka. Hasilnya, dua pengerusi bersama BERSHIT 3.0, A Samad Said dan Ambiga Sreevanasan dilantik untuk mengepalai perhimpunan ini.

Ambiga lebih disenangi oleh para pemimpin dari DAP. Mudah cakap, beliau adalah bekas presiden Majlis Peguam, sebuah badan yang dipenuhi oleh majoriti peguam menyokong DAP. Malangnya isu LGBT bakal menggugat BERSHIT 3.0. Ini yang mahu dielakkan oleh Pakatan Rakyat.

PAS dan PKR lebih senang dengan 'sentimental value' yang dimiliki oleh A Samad Said. Lebih mudah melantik seorang sasterawan yang rapat bergaul dengan rakyat bawahan. Yang sebetulnya, lebih mudah dipergunakan bagi tujuan dan agenda tertentu.

Dengan persona yang dimiliki A Samad Said, Anwar Ibrahim sudah nampak apa yang perlu dilakukan untuk BERSHIT 3.0 ini.

Perlu diingat, hubungan rapat Anwar Ibrahim dan A Samad Said telah lama terjalin sejak 'Anugerah Tuhan' ini menjawat jawatan Timbalan Perdana Menteri lagi. A Samad Said terlalu banyak terhutang budi dengan bekas Timbalan Perdana Mneteri ini yang banyak membantu kewangan beliau.

Sekali lagi GWM tekankan fakta ini ... karier Anwar Ibrahim, Mat Sabu dan Hishamuddin Rais bermula dari jalanraya.




Naib Pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz Ibrahim telah mengeluarkan rasmi tidak menyokong Perhimpunan tersebut. Beliau telah menghidu dan nampak jelas 'game plan' Anwar Ibrahim. Perhimpunan BERSHIT 3.0 bakal menjadi medan tempur diantara pembangkang, DBKL dan polis.

Naib Pengerusi DAP ini tahu Hishamuddin Rais dan Tian Chua sudah merancang untuk melakukan provokasi dalam BERSHIT 3.0 ini. Malang bagi Ambiga, nama beliau sekali lagi bakal tercalar dengan rancangan Hishamuddin Rais dan Tian Chua.

Namun kali ini perancangan Hishamuddin Rais dan Tian Chua cukup besar ... keganasan kali ini melebihi sewaktu BERSHIT 2.0. Darurat menjadi objektif utama melalui provokasi yang bakal dilakukan.



GWM cukup yakin rakyat masih belum melupakan apa yang telah dilakukan oleh Tian Chua sewaktu BERSHIT 2.0 Julai tahun lalu.







Cuma kali ini GWM difahamkan, perancangan provokasi dan keganasan lebih teratur dan lebih kemas.

Tidak seperti sewaktu Tian Chua yang mendakwa diserang polis FRU sewaktu BERSHIT 2.0 dahulu ... walhal dialah ketua anjing dibarisan hadapan yang mengepalai kelompok-kelompok umat Melayu menyerang polis.

Melayu juga yang ikut bontot anjing komunis ini ...



Anwar Mahu Cetus RUSUHAN di DATARAN MERDEKA - Naib Presiden DAP





KUALA LUMPUR 26 April - Penganjuran BERSIH 3.0 dikejutkan dengan kenyataan Naib Pengerusi DAP Senator Tunku Abdul Aziz Ibrahim yang mengeluarkan kenyataan tidak menyokong Perhimpunan tersebut.

Malah beliau juga menjelaskan sebarang Himpunan sedemikian bakal berakhir dengan keganasan.

"Kebanyakan himpunan akan bermula dengan aman dan berakhir dengan keganasan. Siapa yang akan bertanggungjawab tentang keselamatan mereka? Saya menolak mana-mana pihak yang melakukan perkara menjurus kepada pelanggaran undang-undang," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen hari ini.

Tunku Aziz turut berpendirian BERSIH 3.0 tidak wajar diadakan di Dataran Merdeka kerana ia mengajak rakyat melanggar undang-undang.


Baca artikel seterusnya, klik KLPOS



Apa yang diutarakan oleh Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz adalah sama dan senada dengan kenyataan rasmi Datuk Bandar Kuala Lumpur Tan Sri Ahmad Fuad Ismail.


"Mereka dakwa mempunyai 6,000 orang dan 600 doktor yang akan menjaga perhimpunan agar aman. Soalan saya apakah mereka ini cukup terlatih dan telah dilatih untuk menghadapi situasi seperti ini. Apa jaminan yang boleh BERSIH berikan," tegas Datuk Bandar Kuala Lumpur ini.

"Mereka telah memberi petunjuk (indication) bahawa mereka akan meneruskan agenda duduk di atas jalanraya walaupun pada awalnya berjanji dan memberi jaminan tidak menggangu ketenteraman awam.


Baca artikel seterusnya, klik KLPOS



BERSHIT 3.0 bakal berakhir dengan keganasan ... Dan ini motif utama Anwar Ibrahim mengarahkan Ambiga untuk tetap berkeras mahu perhimpunan ini diadakan di Dataran Merdeka, dan bukannya seperti yang dicadangkan oleh DBKL.

Pengalaman BERSHIT 2.0 sudah cukup membuktikan anasir subversif ini bukan bermatlamat mahu mengadakan satu sistem pilihanraya yang adil, sekadar mahu menguji kekuatan minoriti untuk mencabar kedaulatan undang-undang dengan 'undang-undang rimba'.

Amat memalukan bagi satu makhluk yang bernama Ambiga, bekas presiden Majlis Peguam nyata tidak tahu menghormati Undang-Undang Kecil Taman (Wilayah Persekutuan) 1981, Akta Kerajaan Tempatan 1976.


Bagaimana rakyat mahu mempercayai suara bekas presiden Majlis Peguam ini kononnya mendesak agar kerajaan menghormati perlembagaan negara dan undang-undang, walhal beliau nyata mengajak rakyat melanggar undang-undang?

Bagaimana rakyat mahu mempercayai suara bekas presiden Majlis Peguam ini jika arahan dari DBKL yang berteraskan kepada Undang-Undang Kecil Taman (Wilayah Persekutuan) 1981, Akta Kerajaan Tempatan 1976 langsung tidak dihormati?

Ini bukan bicara bijak pandai ... ini bicara makhluk 'bodoh mengaku pandai'.



Rakyat perlu melihat 'apa yang tersirat' tuntutan BERSHIT 3.0 ini dari sudut dan skop yang lebih besar ...

Jawatankuasa Khas Parlimen (PSC) telah bersetuju dan meluluskan 7 daripada 8 tuntutan BERSHIT 2.0 ini di Parlimen. Malah PSC juga turut mengesyorkan dan meluluskan 18 daripada 22 tuntutan pembangkang.


"Kenapa dah sampai peringkat akhir tiba-tiba kata PSC gagal tunai tanggungjawab? 18 daripada 22 tuntutan itu kita penuhi, maknanya 82 peratus kata sepakat dicapai, adakah ini yang anda kata kita gagal?" - sumber, KLPOS

Mengapa Ambiga kembali merepek mahukan kerajaan memenuhi setiap tuntutan semasa BERSHIT 2.0 termasuklah sistem pilihanraya yang lebih adil dan telus, walhal Parlimen telah pun meluluskan tuntutan tersebut?



Sumber GWM memberitahu Anwar telah mengarahkan Ambiga untuk mendapatkan khidmat nasihat dan pertolongan dari satu lagi makhluk 'bodoh mengaku pandai' Pakatan Rakyat ... Ong Kian Ming.

Bodoh Mengaku Pandai ... Ong Ka Ming.

Ambiga dan Ong Ka Ming inilah tulang belakang kewujudan BERSHIT 3.0.

Agak malang ... 'game plan' Anwar Ibrahim dapat dibaca oleh Nasharuddin Mat Isa, bekas Timbalan Presiden PAS yang awal-awal lagi telah mencantas Ambiga dan peranan BERSHIT 3.0.


Nasharuddin Mat Isa tahu BERSHIT 3.0 akan gagal kerana didokong oleh Anwar Ibrahim. Beliau cukup masak dengan strategi Anwar Ibrahim yang mahu menjadikan Dataran Merdeka sebagai satu lagi medan rusuhan dan provokasi.

Nasharuddin Mat Isa nampak kesilapan PAS pada BERSHIT 2.0 lalu mengakibatkan sokongan terhadap parti itu semakin menjunam. Ditambah lagi dengan pemecatan Hasan Ali akibat 'bisikan maut' Anwar Ibrahim ke telinga Nik Aziz.

Kerana itulah beliau mahu PAS mengetuai BERSHIT 3.0 ini dan bukannya badan NGO yang diketuai oleh penyokong tegar LGBT, Ambiga.



Namun begitu ada satu 'rahsia besar' mengapa Nasharuddin Mat Isa menekan 'panic button' ... GWM turut menjangkakan Naib Pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz Ibrahim tahu mengenai 'rahsia besar' ini. Amat mustahil Naib Pengerusi DAP ini tidak menyokong perhimpunan BERSHIT 3.0.

BERSHIT 3.0 disokong oleh 81 NGO.

60 dari 81 NGO yang menyokong Ambiga ini merupakan pertubuhan haram dan tidak pernah berdaftar dengan Suruhanjaya Pertubuhan (Registrar of Society).

Rakan blogger APANAMA pernah mendedahkan nama-nama pertubuhan NGO haram ini.


Klik APANAMA untuk melihat senarai-senarai NGO haram yang menyokong BERSHIT 3.0.



Nasharuddin Mat Isa dan Naib Pengerusi DAP Tunku Abdul Aziz Ibrahim sudah tentu tidak mahu reputasi parti DAP dan PAS rosak akibat mainan wayang Anwar Ibrahim.

NGO-NGO haram ini dilahirkan oleh Anwar Ibrahim dan PKR.

Kedua-dua pemimpin parti pembangkang ini cukup masak dengan strategi Anwar Ibrahim mahu menjadikan Dataran Merdeka sebagai satu lagi medan provokasi dan rusuhan ...



Rakyat Tolak BERSHIT 3.0 ... SUARA PROTES MENINGKAT






Seorang peniaga kedai makan berbangsa Cina di sekitar KL menolak demontrasi jalanan kerana menyusahkan peniaga-peniaga. Nyata peniaga ini lebih memahami niat baik kerajaan.

Beliau juga bersetuju dengan langkah DBKL mencadangkan puak-puak BERSHIT 3.0 berhimpun di Stadium Merdeka. Katanya ... 'Ini government bukan tak boleh pakai maa'





Pandangan seorang peniaga di KL. Pakcik ni cakap BERSHIT 3.0 ini cukup menyusahkan orang ramai. Menyusahkan para meniaga cari makan. Pendek kata menyusahkan lah ...



HARAM Sokong Anwar Ibrahim - Ismail Mina





KUALA LUMPUR 25 April - Presiden Pertubuhan Muafakat Sejahtera Masyarakat Malaysia (Muafakat), Ismail Mina Ahmad berkata, adalah haram bagi umat Islam menyokong Datuk S.Ambiga kerana Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bebas dan Adil (Bersih) itu merupakan pejuang tegar kepada amalan seks songsang di negara ini.

Sehubungan itu, beliau yang juga tokoh agama berkata, umat Islam yang terlibat dalam perhimpunan Bersih wajib malu kerana dikepalai oleh pejuang yang menyokong perkara bercanggah dengan agama.

“Sewajarnya umat Islam menjauhi pemimpin seperti ini dan membuat pilihan lebih tepat dengan memilih ketua yang selayaknya dan melakukan perhimpunan di lokasi tertutup dalam menuntut sesuatu perkara,’’ katanya di sini, hari ini.

Beliau mengulas kenyataan bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa berdasarkan fatwa ulama tersohor dunia, Sheikh Dr. Yusuf Al-Qardhawi berhubung amalan LGBT iaitu umat Islam dilarang makan dan minum bersama dengan pengamal serta penyokong seks songsang, apatah lagi, jika berada di belakang individu yang cukup dikenali sebagai penyokong kuat amalan tersebut.



Bekas rakan baik Anwar Ibrahim, Ismail Mina mengharamkan umat Islam menyokong Ambiga mahu pun BERSHIT ini.

Setuju? ...

Kita bercakap mengenai Ismail Mina, rakan baik Anwar Ibrahim semasa di Universiti Malaya (UM) pada tahun 1970 yang meninggalkan beliau berpunca dari persoalan akidah.

GWM cukup yakin sebenarnya Ismail Mina juga turut mengharamkan umat Islam dari menyokong Anwar Ibrahim, yang turut sama menjunjung amalan seks songsang di negara ini.

Lihat sahaja kenyataan rasmi Anwar Ibrahim yang bersungguh-sungguh mahu undang-undang liwat ini di rombak kembali atas alasan sudah kolot dan ketinggalan zaman.

Bukankah ini juga sama sahaja seperti Ambiga ...



Perlu diingat, Ismail Mina dan Anwar Ibrahim adalah pengasas bersama kepada penubuhan Yayasan Anda dan ABIM (Angkatan Belia Islam). Ismail Mina juga terlibat dalam Sekretariat Pembebasan Anwar, ketika 'kote bengkok' ini merengkok di penjara Sungai Buloh.

Ismail Mina tentu tidak mampu melupakan ucapan teragung Anwar Ibrahim di London School of Economics (LSE) pada 18 Mac 2010 berkenaan “Religion and Pluralisme in a Divided World”.

Ini yang menyebabkan beliau meninggalkan Anwar Ibrahim ... Seorang sahabat meninggalkan sahabat.

Ismail Mina tahu Anwar Ibrahim kini telah mendokong satu fahaman baru yang dinamakan Pluralisme Agama, semua agama dianggap sama.