Sunday, May 22, 2011

Juak-juak parti PAS tidak perlu gundah gulana dan terasa hati dengan artikel ini! Suka atau tidak, marah mahupun geram ... akhirnya parti PAS tetap akan tunduk dan setuju dengan setiap tindakan Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim sudah berjaya mendesak parti PAS ke suatu sudut sehingga tidak mampu bersuara dan bergerak. Yang ada hanyalah 'suara-suara langau' dalam parti PAS mungkin menempelak Anwar Ibrahim.

Namun apakan daya ... suara-suara tersebut hanyalah 'langau hijau' dalam parti PAS! Tidak signifikan untuk mencabar kenyataan Anwar Ibrahim!


PAS tidak dapat menolak sama sekali dalam 'pengisytiharan' golongan gay, lesbian, biseksual dan transgenders (LGBT) akan menjadi sebahagian masyarakat Madani impian parti PAS di Malaysia.

Penyokong parti PAS tidak perlu risau ... Nik Aziz bakal mengampunkan dosa-dosa golongan ini! Bolehlah juak-juak parti PAS duduk sama rendah, berdiri sama tinggi dengan golongan songsang!


Rasanya ... juak-juak PAS perlu bersyukur dengan tindakan Anwar Ibrahim bakal meramaikan lagi ahli-ahli baru parti PAS dengan puak-puak gay, lesbian, biseksual dan transgenders (LGBT) ... UMNO tak sanggup!

Bekas Presiden ABIM ke 6, Dr Yusri Mohamad sudah lama mempertikaikan pegangan dan akidah Anwar Ibrahim!


Kenyataan terbuka Anwar Ibrahim bahawa Lina Joy berhak untuk keluar dari Islam juga hanya mampu dipekakkan telinga oleh Nik Aziz dan Hadi Awang!


Rumusan terbaik ... terima sahajalah 'buah tangan' terbaru Anwar Ibrahim!

Semoga parti PAS terus makmur justeru meramaikan bilangan ahli dengan pengambilan sesi baru juak-juak gay, lesbian, biseksual dan transgenders (LGBT) kedalam parti! ... Tahniah!



6 comments:

Anonymous said...

kalau dulu kes lina joy begitu berkumandang di dada2 harakah, di belakang kereta penyokong2 totok pas pasti ada banner dan pelekat - save lina joy.

tapi skrg semenjak anwar menyokong murtad lina joy, parti munafik pas sunyi sepi.

Anonymous said...

ya betul tu, anwar cukup cerdik utk perangkap PAS, sehinggakan PAS sudah tak mampu utk bantah apa2 yg datang dari anwar. perjanjian sulit dan peruntukan berjuta adalah antara senjata anwar.

kalau anwar pecahkan tembelang, mungkin pas tak mampu utk punyai walau seorg pengikut pun.

Jeepers Creepers said...

puak pas tunggu masa nak dapat bala je sekarang

AkuBukanArtis said...

Alamak... biasalah...gua dulu ada sorang kawan masa belajar..gay jamban.. tetap PAS dihati..katanya sokong gerakan Islam. Kalau macam tu boleh la PAS buat recruitment dekat Beach Club minggu depan..confirm cukup org nk tlg gi demo

yanmaneee said...

balenciaga shoes
hermes belt
nike air max 2018
nike air max 2019
lebron 17 shoes
hermes handbags bag
balenciaga
coach outlet online
jordan 6
supreme new york

patoo said...

click this link now replica gucci handbags visit site https://www.dolabuy.su useful link Celine Dolabuy