Tuesday, May 24, 2011

BOB LOKMAN DAH ADA GENG BARU ... LEMAN RAJA LAWAK ASTRO !


Korang kenal tak mamat kat atas tu? Mamat tu adalah penceramah baru PAS yang diimport khas dari pentas Raja Lawak Astro untuk berceramah di pentas PAS dalam Himpunan 10 ribu Pemuda Pas Kelantan hari tu..




Artikel selanjutnya ... MEDIA PERMATANG PAUH

BUKTI SAKIT MENTAL ... ANWAR IBRAHIM RANCANG PROVOKASI JALANAN MENENTANG KERAJAAN !


Ada kebenaran seperti yang diperkatakan oleh Dato Eskay 'Trio T'

Status emosinya kelihatan tidak stabil dan keutamaan serta agendanya tiba-tiba berubah. Dia menjadi pemimpin lemah disamping menghadapi pelbagai masalah peribadi.

Anwar perlu faham dalam kehidupan ini pembohongan tidak akan mampu menghalang munculnya kebenaran - Utusan Malaysia

Pemergian Anwar Ibrahim bersama Sam Ketot dan CheguBard di Indonesia sebenarnya mengundang persoalan paling besar!



Video klip dibawah ini menjelaskan bibit-bibit bagaimana Anwar Ibrahim merancang untuk mengadakan demonstrasi dan provokasi secara besar-besaran.

Dan di Indonesia, ketiga-tiga pengkhianat ini telah bertemu dengan reformis dari Mesir untuk menghidupkan demonstrasi jalanan seperti yang berlaku di Mesir.



Bukti sudah ada didepan mata ... apakah pihak berkuasa dan KDN masih lagi mendiamkan diri!

BERITA JAM 7.00 PAGI ... ANWAR IBRAHIM SAKIT MENTAL KRONIK !


Hubungan kami hanya sebagai kawan biasa. Saya tidak perlukan apa-apa daripadanya tetapi dia memerlukan saya bagi tujuan tertentu. Semasa di Thailand, banyak benda yang berlaku dan banyak juga benda yang berlaku itu tidak saya setujui.

Status emosinya kelihatan tidak stabil dan keutamaan serta agendanya tiba-tiba berubah. Dia menjadi pemimpin lemah disamping menghadapi pelbagai masalah peribadi.

Anwar perlu faham dalm kehidupan ini pembohongan tidak akan mampu menghalang munculnya kebenaran.
-
Utusan Malaysia



Anwar Ibrahim berpenyakit mental yang kronik? ...



Monday, May 23, 2011

TIK TOK TIK TOK ... UTUSAN MALAYSIA MENGGANAS ESOK !



JANGAN LUPA BELI AKHBAR UTUSAN MALAYSIA ESOK



ADA SESUATU YANG PANAS! YANG KENA DAKWA ... YANG DIDAKWA .... PENDAKWARAYA ... MACAM MACAMLAH !




PEMIKIRAN TOLOL 'KEBEBASAN MEDIA' ALA HATA WAHARI !



GWM kurang faham apa yang mahu diperjuangkan oleh Hata Wahari ini (Presiden NUJ). ... Kebebasan media? ...

Bukankah media di Malaysia sudah cukup bebas untuk melaporkan apa shaja yang mampu dijadikan bahan penerbitan.

Apa yang diutarakan beliau cukup pelik! Beliau cukup marah Utusan Malaysia dikuasai oleh parti UMNO. Akhbar seharusnya bebas dari cengkaman parti politik!



Sebagai seorang wartawan dan Presiden NUJ, mampukah beliau menidakkan media-media dibawah ini tidak dikuasai oleh parti pembangkang!







Dan menyentuh isu Utusan Malaysia disabitkan dengan tuduhan menyebarkan berita propaganda, cukup jelas Hata Wahari sudah buta terhadap kebenaran.





Mungkin berita yang dipaparkan dibawah oleh media alternatif contoh etika kewartawanan yang dijunjung oleh Presiden NUJ ini ... bukan fitnah! bukan propaganda!





Sedangkan Presiden PAS, Hadi Awang turut menempelak media Harakah sebagai bodoh!


Hata Wahari tidak perlu menjadi bahan mainan politik Anwar Ibrahim dan pembangkang. Jangan diperbodohkan semata-mata mengikut kata nafsu 'Anugerah Tuhan' dan 'Pelaku Seks China Doll'!

Hata Wahari tidak perlu memperolokkan dan memomokkan 'etika kewartawanan' jika insiden wartawan Malaysiakini terlepas menyelinap masuk ke majlis tertutup Puteri UMNO turut dianggap 'beretika'!


Dan Hata Wahari juga bukanlah seorang yang beretika sebagai wartawan. Apakah beliau mahu menidakkan penglibatan beliau forum tertutup pada 15 Februari 2011?

Suatu forum yang dihadiri oleh beliau sebagai wartawan Utusan Malaysia bersama Nurul Izzah dan pemimpin pembangkang,
membincangkan strategi bagaimana mahu menjatuhkan BN dan UMNO!




Apa yang sebenarnya Hata Wahari ini mahukan! ... Publisiti, Populariti atau ... mahu menjadi 'Pandikutty'!














KHALID GAGAP MAIN SALJI DI ASPEN COLORADO ?! ... KURANG AJAR !


Rupanya Khalid Gagap berada di Aspen Colorado!


Beliau berada disana untuk menghadiri seminar kepimpinan di Institut Aspen Colorado , Amerika Syarikat ... barangkali seminar khusus mengenai pengurusan kewangan.


Emmm ... agak musykil! penerbangan 'delay' atau tidak mahu melepaskan seminar yang dihadiri di Aspen?


Seminar apa yang diadakan di Institut Aspen Colorado? Seminar Kewangan?



Khalid Gagap menhadiri seminar mengenai Teori Konspirasi, Ajaran Fabian, Ajaran Satanism? Seminar 'One Religion'? Pluralisme? ... Apa ke jadahnya!


sumber : THE UNSPINNERS


Sunday, May 22, 2011

MANGSA KEJADIAN TANAH RUNTUH ... MANA KHALID GAGAP ? ... PERGI KARAOKE !?


MANA KHALID GAGAP? ... Hassan Ali turun menjengah keadaan mangsa kejadian tanah runtuh ... Ronnie 'Gangsta' Liu pun turut hadir. Ada juga YB dari Pakatan Rakyat yang hadir melihatkan keadaan mangsa.




MANA KHALID GAGAP? ... Noh Omar dan Liew Tiong Lai turut berada di tempat tragedi. Paras rupa Noh Omar pun ada iras-iras Khalid Gagap!



MANA KHALID GAGAP? ... Ali Rustam sanggup meredah ratusan kilometer untuk hadir bersama rakyat. Pemimpin berjiwa rakyat!


MANA KHALID GAGAP? ... Timbalan Perdana Menteri turut turun padang melihat lokasi kejadian. Walhal jika diikutkan, TPM lebih jauh sibuk dari Menteri Besar Selangor dengan jadual kerja yang padat!



Namun apa yang lebih penting ...


Jauh ke rumah di Damansara jika dibandingkan dengan Ali Rustam di Melaka? ... Mungkin ribuan kilometer gamaknya! Takkan sibuk balun 'China Doll' lagi Anwar ...

Azmin 'Jambu Boy' Ali pun tak ada ... Lagi Jahanam! Rumah di Planet Marikh gamaknya ...


Apa alasan agaknya yang akan dikemukakan pada hari esok? GWM menunggu ...




TRAGEDI TANAH RUNTUH ... 3 PENYANGAK SELANGOR BUAT HAPA ?

Apa yang Kerajaan Selangor lakukan bagi meringankan beban keluarga mangsa tragedi tanah runtuh? Dan Sehingga ke saat ini, baik media kerajaan mahupun media pembangkang langsung tidak menyiarkan sebarang berita bantuan kemanusiaan dari kerajaan negeri!

Tak malukah sehingga Kerajaan Pusat dan Kerajaan Negeri Pulau Pinang terpaksa campurtangan menghulurkan bantuan kemanusiaan.



Pertolongan dan bantuan dari kerajaan DAP Pulau Pinang amat dialu-alukan selagi tidak bermotifkan politik! Pada hemat GWM, ketepikan unsur politik dalam menghulurkan bantuan kepada mangsa tragedi ... itu lebih penting.


Yang menjadi persoalan, dimanakah bantuan kewangan dan kemanusiaan dari Kerajaan Negeri Selangor?

Dimanakah 'Punaisihat' Kerajaan Negeri Selangor waktu ini, yang dicanang sebagai manusia paling hebat dengan ilmu ekonomi dan kewangan diperingkat global? ... Dah tak reti nak hulurkan bantuan kepada keluarga mangsa.


Mungkin GWM kurang arif, tak tahulah jika Hulu Langat bukan berada dalam negeri Selangor ... Pulau Pinang gamaknya!

Khabarnya, Azmin Ali, Khalid Gagap dan Zuraida 'Mak Lampir' Kamaruddin akan mengadakan ceramah politik di Bukit Antarabangsa malam ini.

Langsung tidak dijengah mangsa dan keluarga mangsa yang mendambakan ihsan! ... Politik Didahulukan, Sengsara Rakyat Diketepikan! ... Cantik!



PULAK ! ... HISHAMMUDDIN 'MELIWAT' ANWAR IBRAHIM !?

Hishammuddin Hussein sudah memberi 'hint' yang bakal membuatkan kerandut Anwar Ibrahim semakin mengecil!


Memang benar kata beliau, bukan tugas pihak polis untuk mendedahkan siapa yang balun 'China Doll'! Perlu ada pihak tampil untuk mendakwa dan membawa perkara tersebut ke mahkamah.


Persoalannya ... siapa yang berani tampil untuk membawa kes tersebut ke mahkamah? Mungkinkah Dato' Eskay dan Trio T yang mengheret Anwar Ibrahim ke Mahkamah? Atau ada badan NGO mahupun individu bebas berbuat demikian ... Ummi Hafilda barangkali!


Wan Azizah dan keluarga sudah terpalit dengan najis busuk ciptaan suaminya. Anwar Ibrahim semakin berpeluh ... semakin hari semakin sesak nafas beliau!




TAHNIAH ! ... PAS ... PARTI ANJING SURUHAN ANWAR IBRAHIM !

Juak-juak parti PAS tidak perlu gundah gulana dan terasa hati dengan artikel ini! Suka atau tidak, marah mahupun geram ... akhirnya parti PAS tetap akan tunduk dan setuju dengan setiap tindakan Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim sudah berjaya mendesak parti PAS ke suatu sudut sehingga tidak mampu bersuara dan bergerak. Yang ada hanyalah 'suara-suara langau' dalam parti PAS mungkin menempelak Anwar Ibrahim.

Namun apakan daya ... suara-suara tersebut hanyalah 'langau hijau' dalam parti PAS! Tidak signifikan untuk mencabar kenyataan Anwar Ibrahim!


PAS tidak dapat menolak sama sekali dalam 'pengisytiharan' golongan gay, lesbian, biseksual dan transgenders (LGBT) akan menjadi sebahagian masyarakat Madani impian parti PAS di Malaysia.

Penyokong parti PAS tidak perlu risau ... Nik Aziz bakal mengampunkan dosa-dosa golongan ini! Bolehlah juak-juak parti PAS duduk sama rendah, berdiri sama tinggi dengan golongan songsang!


Rasanya ... juak-juak PAS perlu bersyukur dengan tindakan Anwar Ibrahim bakal meramaikan lagi ahli-ahli baru parti PAS dengan puak-puak gay, lesbian, biseksual dan transgenders (LGBT) ... UMNO tak sanggup!

Bekas Presiden ABIM ke 6, Dr Yusri Mohamad sudah lama mempertikaikan pegangan dan akidah Anwar Ibrahim!


Kenyataan terbuka Anwar Ibrahim bahawa Lina Joy berhak untuk keluar dari Islam juga hanya mampu dipekakkan telinga oleh Nik Aziz dan Hadi Awang!


Rumusan terbaik ... terima sahajalah 'buah tangan' terbaru Anwar Ibrahim!

Semoga parti PAS terus makmur justeru meramaikan bilangan ahli dengan pengambilan sesi baru juak-juak gay, lesbian, biseksual dan transgenders (LGBT) kedalam parti! ... Tahniah!