Monday, February 28, 2011

BN DALAM BAHAYA! ... TANTAWI 'FULL SWING' DI MERLIMAU ... BN PERLU KERJA LEBIH KERAS !


Tantawi memulakan ceramah dengan penghinaan terhadap DS Najib sebagai Boneka Amerika!


Penyokong PAS sedang menjamu selera dengan karipap dan air kopi ... malam masih belum hangat!


Ketua Pemuda PAS Melaka pula berkobar kobar melaungkan takbir dengan penuh keyakinan sambil mengkritik Ali Rustam!


Masyarakat cina tua begitu fokus mendengar ... mungkin masih menunggu laungan takbir dan 'tiket untuk ke sorga'. Sokong PAS ... dapat masuk syurga!


Khairul Anuar turut menghangatkan lagi ceramah dengan buku jingga dan penafian Anwar Ibrahim!


Penyokong PAS sedang seronok bercanda dan bersembang sesama sendiri ...


DAP ni lagi tak habis habis nak suruh Dato Sri Mohd Ali Rustam masukkan 'air con' di seluruh rumah di Melaka termasuklah rumah beliau, disebabkan cemburu melihat Balai Polis Merlimau membuat pembaharuan dan memasang 'air con' di Balai Polis tersebut.



Fokus utama gerakan serangan terhadap BN ... Pelancaran tabung mengutip derma yang dilancarkan oleh Tantawi dan di kutip oleh pemuda PAS ... masuk poket ????



Betullah tu Tantawi 'Full Swing' ... Full Swing Tido! ... ZZZZZZZ


Posted By Malay Delima

RASHID WAHAB ... "DAN KERANA PAS JUGA, SAYA MENGKAFIRKAN BAPA MERTUA SAYA" !


Nik Aziz tidak boleh menipu lagi, memang benar beliau, pemimpin, ahli dan juak juak PAS telah mengkafirkan sesiapa sahaja yang menyokong parti UMNO!

Malam tadi, Blogger Wangsa Maju Suara Lensa melaporkan, bertempat di Kg Kerai, saudara Rashid Wahab (mantan Lujnah MB Terengganu, Hadi Awang) yang juga orang kuat parti PAS suatu ketika dahulu, mengaku telah mengakfirkan bapa mertuanya hanya disebabkan ajaran sesat parti PAS.



Beliau juga membongkar segala penipuan dan pembohongan dalam parti PAS. "Saya masuk PAS kerana percaya masuk syurga. Dan kerana PAS juga saya mengkafirkan bapa mertua saya !" kata beliau ketika berucap. Turut hadir, Dato Dr Hj Mohd Shafei Abdullah yang juga Pengarah Barisan Nasional Wilayah Persekutuan bagi PRK DUN Kerdau.

Dalam ucapan bersemangat beliau banyak menegaskan bahawa Barisan Nasional adalah parti yang mendahulukan rakyat. Beliau mengharapkan penduduk sedar akan kegagalan parti pakatan rakyat dalam soal memerintah
.



Dalam nada tegas, beliau mahu rakyat membuat pilihan bijak dalam membuang undi dan tidak menggadaikan masa depan anak cucu. "Calon Barisan Nasional di DUN Kerdau ini bukan calang-calang orang dan beliau sudah pasti dapat memperjuangkan hak rakyat di kawasan ini," tambahnya.

Turut berucap, Dato Hassan Yaakob, Biro Penerangan Malaysia. Hassan Yaakob banyak menerangkan perancangan kerajaan dalam memperjuangkan hak rakyat. Dan pada sebelah siangnya, penduduk Kg Kerai bersama jentera Barisan Nasional Wilayah Persekutuan bersama-sama menjalankan aktiviti bergotong-royong di kampung tersebut.

Posted by SuaraLensa (Wangsa Maju Blogger Team)
http://suaralensa.blogspot.com/2011/02/orang-kuat-pas-mengamuk.html

GEMPAR! ... ANWAR IBRAHIM LARI TINGGALKAN CERAMAH MELIHAT RAHIMI !


Semalam Melayu CinDia dan beberapa blogger lain berkesempatan mengikuti perkembangan salah seorang suspek Kes Liwat Anwar Ibrahim bernama Rahimi di sekitar DUN Kerdau.

Beliau yang ditemani isterinya turut memberi sokongan terhadap BN selaku parti pilihannya selepas terperdaya dengan penipuan2 Anwar yang semakin jelas kelihatan di matanya.

Rahimi juga sempat menemui beberapa Pemimpin UMNO termasuklah Datuk Seri Ismail Sabri dan Datuk Seri Shahidan Kassim. Melayu CinDia diberitahu berita bahawa Anwar menggelupur seolah2 teringat 'kisah lama' setelah dikhabarkan mengenai kehadiran Rahimi di DUN Kerdau.



Rahimi sempat menceritakan secara ringkas pengalaman beliau sepanjang bekerja bersama Anwar akan tetapi tidak dapat berkongsi dengan lebih terperinci bagi menghormati Institusi Mahkamah.

Beliau hanya dapat membuat kesimpulan bahawa Anwar telah banyak menipu rakyat Malaysia dan beliau berani mengatakan, Negara akan menghadapi situasi yang amat kritikal jika Anwar diangkat sebagai Pemimpin No. 1 Negara.



Rahimi juga menceritakan serba sedikit dan meyakinkan kepada kedua2 Pemimpin UMNO yang ditemuinya bahawa beliau ikhlas dan tekad akan berjuang bersama2 Parti kerana beliau sedar, tiada mana2 pemimpin yang mampu mentadbir sebuah Kerajaan melainkan pimpinan UMNO sedia ada.

Beliau mengakui bahawa tidak semua pemimpin UMNO tidak pernah melakukan kesilapan. Akan tetapi, apa yang diperlakukan oleh Anwar 10 kali ganda lebih teruk dari mana2 pemimpin politik.



Rahimi juga akan terus membantu BN dalam memastikan parti ini bukan sahaja dikekalkan sebagai peneraju Kerajaan, malah akan lebih kuat kerana beliau, Umi Hafilda dan yang lain akan memastikan mesej yang hendak diutarakan mengenai kekejaman Anwar sebagai pengkhianat Negara akan sampai ke masyarakat luar.


Posted By Melayu CinDia

LAGI PANAS! ... ALI RUSTAM BERJOLI DENGAN HASIL JUAL TANAH RAKYAT ?


Punyalah lahanat ... Pesuruhjaya PAS Melaka, Ustaz Abdul Ghani Abdul Rahman mendakwa Ketua Menteri Melaka,Datuk Seri Mohd Ali Rustam telah dikesan menjual tanah rakyat di negeri Melaka untuk kepentingan dirinya sendiri.

Perbuatan tersebut didakwa dilakukan ke atas tanah yang terletak di kawasan Pekan Melaka beberapa tahun lalu,sehingga menyebabkan mereka yang berharap untuk mendapat tanah menjadi kempunan kerana semakin ketiadaan tanah untuk dimiliki.

Ehem ... Ehem! Yang dibawah ni apa benda Abdul Ghani Abdul Rahman! Carta Duit Kutu ke!


BEZAKAN KELANTAN DAN MELAKA.MANA YANG ANDA SUKA ????

KALAU NAK MENUDUH PUN CARI LAH BUKTI YANG BENAR.APA PUN JANGAN KACAU NYAMUK YANG SEDANG TIDUR NI,KALAU DAH BANGUN SUSAH NANTI

KALAU NAK TUDUH CARI FAKTA YER WAHAI PESURUHJAYA PAS MELAKA

Posted by Wayne aka Badut Rakyat

PANAS! ... ADUN PAS PAHANG BERPALING TADAH MENYOKONG SYED IBRAHIM !


Sambutan Maulidul Rasul yang diraikan semalam di Kampung Kuala Tekal yang juga merupakan kampung kelahiran Calon BN DUN Kerdau, Syed Ibrahim. Apa yang menariknya, sambutan ini bukan sahaja mendapat sokongan dan dihadiri sahabat Syed Ibrahim dari kalangan ulama' Indonesia, malah Calon PAS DUN Kerdau dan ADUN Semantan YB Syed Hamid Syed Mohamad turut hadir sebagai tanda sokongan terhadap Majlis ini.



Majlis ini disambut dengan meriah dengan kehadiran beberapa sahabat2 yang sama2 menuntut ilmu Agama dengan Syed Ibrahim. Syed Ibrahim kelihatan turut gembira dengan sokongan dari sahabat2 ulama' apatah lagi kehadiran Calon PAS dan ADUN PAS Semantan menambah lagi rasa sebak tanda sokongan mereka terhadap Majlis yang dianjurkan oleh penduduk2 Kampung kelahiran beliau.



Syed Ibrahim berkata inilah sebenarnya wajah Islam yang sebenar di mana tiada permusuhan di kalangan umat Islam. Islam merupakan Agama yang sentiasa memberi panduan bahawa pentingnya umat Islam bersatu dan tidak bermusuh sesama sendiri. Alhamdulillah, tiada kejadian 2 imam berlaku ketika menunaikan Solat Maghrib dan Isyak seperti yang berlaku di beberapa Negeri sebelum ini melibatkan Imam UMNO dan Imam PAS. Kesemuanya kusyu' bersatu mengadap Ilahi.



Calon PAS DUN Kerbau memberi penghormatan menyerahkan kepada Syed Ibrahim bagi mengepalai bacaan doa selepas selesai Majlis sebelum masing2 menjamu selera hidangan yang disediakan.

Posted By Melayu CInDia

Sunday, February 27, 2011

SUDAHLAH HADI AWANG BOHONG ! ... CALON PAS JUGA PEMBOHONG BESAR !


PAS sememangnya parti yang tidak mempunyai maruah dan harga diri. Pembohongan sudah menjadi makanan ruji dan asasi juak juak ini.



Tidak cukupkah dengan pembohongan Hadi Awang kononnya parti PAS tidak akan menyerang peribadi calon BN bagi PRK Kerdau, saudara Syed Ibrahim Syed Ahmad. Juak juak PAS menyerang peribadi dan memfitnah ijazah yang diperolehi calon BN palsu.



Belum habis dengan satu fitnah dan pembohongan besar, calon PAS bagi PRK Merlimau turut menjadi seorang pembohong besar!

Tanpa segan silu, Yuhaizad Abdullah mengaku pernah menjadi Mantan Bendahari Gerakan Belia 4B Kaw. Chinchin, Jasin.



Penasihat Gerakan Belia 4B Jasin, Hasan Rahman berkata, setelah diteliti keahlian pertubuhan tersebut di daerah itu, calon Pas tersebut didapati tidak pernah menjadi ahli seperti yang didakwanya!

Cukup memalukan bagi seorang yang mempunyai kelulusan Diploma Tasawwur Islam dan bergelar Haji, sanggup berbohong melalui resume / biodata sebagai calon PRK Merlimau.

GWM semakin mual dengan sikap munafiq parti PAS. Bagaimana mahu menjadi wakil rakyat jika penyakit dusta dan pembohongan sudah menjadi kebiasaan parti.



Tak tahulah jika ini merupakan salah satu cabang ajaran yang disampaikan oleh Tok Tok Guru Ularmak Kucing Senak PAS! ... Boleh Berbohong Asalkan Menang Pilihanraya! Mungkin ini juga fatwa terbaru keluaran PAS.

Dan sehingga ke saat ini, media Harakahdaily langsung tidak membuat sebarang penafian mengenai fitnah di PRK Kerdau dan pembohongan di PRK Merlimau.






GWM : PAS adalah parti pemfitnah dan pembohong terbesar! ... apa punya lahanat manusia dalam parti PAS.


Saturday, February 26, 2011

HADI AWANG DAN PAS ... PEMBOHONG PALING BESAR !


Jika dikatakan pembohong, bukan main marah juak juak PAS ini. Tambahan pula jika dikatakan munafiq ... lagi melompat dan menyeringai muka setiap jemaah PAS, macam muka binatang dibawah ini ... sama sahaja sifat kebinatangan dalam parti PAS!



GWM tidak mahu menuduh, namun inilah realiti apabila juak juak PAS bercakap bohong dan bersifat munafiq!

Betul atau tidak apa yang dikatakan ... Baling batu sembunyi tangan! Sudah terang lagi bersuluh! Parti PAS memang tidak pernah sunyi dengan kelansungan sifat gemar berbohong dan lidah bercabang bak biawak!

Perlukan bukti? ... mujurlah blogger Melayu Cindia (Gelombang Rakyat) dan media pembangkang sendiri yang memaparkan pembohongan demi pembohongan parti PAS. GWM cukup malu dengan sikap dan sifat 'the so called Islamic' pemimpin dan parti PAS.




Perlukah rakyat diperbodohkan lagi dengan imej Islam yang semakin terpalit kotor dengan perbuatan dan tindakan 'cakap tidak serupa bikin' ini.

Siapa yang memulakan serangan peribadi ... parti manakah yang memulakannya jika tidak parti PAS.

Baik parti komponen BN mahupun bloggers pro kerajaan sudah mengekang nafsu dari menyerang peribadi calon PAS, Yuhaizat Abdullah. Namun bloggers pencacai PAS telah memulakan serangan peribadi 'Maha Hebat' ke atas calon BN, saudara Syed Ibrahim.

GWM mohon kepada rakyat untuk menilai sikap, sifat dan perwatakan pemimpin dan parti PAS dengan sedalam dalamnya.

Perlukah rakyat menyokong sebuah parti yang menjadikan fitnah sebagai landasan perjuangan parti! Tidak kira apa cara sekalipun ... PAS tetap menghalalkan yang haram dan memfitnah BN yang memulakan terlebih dahulu!


GWM :
Tolaklah dan tinggalkanlah parti PAS untuk menjauhi fitnah dan tindakan mengadu domba juak juak PAS ini.

PRK KERDAU ... PKR BOIKOT PAS ! ... BLOG PENCACAI PAS SAHKAN ARTIKEL PAPA GOMO !


Jika PAPA GOMO dikatakan cuba membuat spekulasi PKR memboikot PRK Kerdau yang ditandingi oleh PAS, nyata tanggapan sebegitu meleset.




Blog blog pencacai PAS sebenarnya mengesahkan secara tidak langsung kebenaran memang parti PKR memboikot parti PAS melalui paparan gambar, melainkan 'tuan besar' parti PAS ... DAP.







Rata rata gambar yang dipaparkan jelas menunjukkan tiada pemimpin tertinggi PKR hadir bagi meraikan calon parti PAS yang cuba bermati matian bertanding di PRK Kerdau.

Sudah ada dan telah berlaku tanda perpecahan dalam kem pembangkang. Langsung tidak kelihatan Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Saifuddin Nasution dan beberapa lagi pemimpin tertinggi PKR pada proses penamaan calon pagi ini.

Dan yang paling penting ...
blog GAP turut mengesahkan perkara yang sama melalui paparan gambar dalam blog beliau.








Mustahil blogger GAP terlepas pandang untuk mengambil gambar para pemimpin tertinggi PKR ... melainkan memang benar PAS sedang diboikot habis habisan oleh Anwar Ibrahim dan 'Jambu Keabadian Cinta' beliau, Azmin Ali.


GWM : Bukan spekulasi! Suatu realiti! Rumahtangga pakatan haram kian bergoncang ... macam motor botlah!

sumber ihsan foto : blog GAP

PRK KERDAU ... PAPA GOMO 'AMBUSH' TERESA KOK DAN PKR !


Belum sempat pembangkang menghela nafas kepenatan pada hari penamaan calon, PAPA GOMO sudah bertindak menyerang pakatan pembangkang melalui lensa kameranya!

PAPA GOMO sudah nampak 'lobang cacat' pada pakatan haram ini! Beliau cukup musykil melihat hanya seorang pemimpin PKR turun padang di PRK Kerdau untuk bersama sama dengan pimpinan PAS dan DAP.





GWM fikir, ini semua adalah angkara Azmin Ali yang celupar menuduh PAS semakin tamak mahukan kerusi yang sama menjelang PRU 13 kelak.



Gara gara keceluparan beliau, Mustafa Ali menghentam dan menuduh Azmin Ali sebagai kurang ajar dan menuntut beliau untuk menutup mulut dari menghebahkan isu pembahagian kerusi secara terbuka kepada media.




Sememangnya benar seperti apa yang diperkatakan oleh bloggers pro kerajaan ... DAP memang hebat menjadi 'tuan baru' bagi parti PAS setiap kali pilihanraya kecil diadakan.

Lebih ramai pemimpin DAP turun padang untuk bersama dengan PAS berbanding dengan pimpinan PKR.

Lensa kamera PAPA GOMO jelas menggambarkan apa yang berlaku di hari penamaan calon PAS di Dewan Tun Razak.



Yang jelas ... pemimpin PKR seolah olah memboikot parti PAS pada pilihanraya kecil kali ini.