Wednesday, February 17, 2010

Ronnie Liu Bapa PELACURAN DAP Menggunakan Kuasanya Menyekat Kebebasan Menyambut Perayaan Tahun Baru Cina Anjuran MCA KLANG


Salam 1 Malaysia, Sempena Tahun Baru Cina ini sudah pasti ada sahaja Majlis rumah terbuka dan juga jamuan yang di adakan bagi meraikan perayaan Terbesar Masyarakat Cina di Malaysia ini. Pemimpin politik tidak kira parti dari mmana sekalipun pasti akan mengadakan jamuan Perayaan Cina ini. Malah kita seluruh rakyat Malaysia pastinya akan menyambut bagi meraikan rakan eakan Cina kita.

Namun Agak terkilan dengan apa yang berlaku di Selangor. Kerajaan Pakatan DAP,PAS dan PKR telah menyekat kebebasan dalam menganjurkan majlis sambutan hari Raya Cina ini dengan tidak memberikan Permit dari Majlis Daerah kepada pihak yang ingin menganjurkannya. Segala galanya sekarang ini telah di sekat dan perlu di kawal sama sekali.

Untuk makluman, Pihak MCA Klang akan mengadakan Majlis Makan Malam bersama Perdana Menteri Malaysia Dato, Sri Najib bagi meraikan sambutan hari Raya Cina masyarakat Kawasan Klang dan sekitarnya. Namun Kelulusan bagi menjayakan Program berkenaan belum lagi mendapat kata Putus dari kerajaan Negeri Selangor.

Di Khabarkan Roonie Liu Ketua DAP yang telah masuk campur dan menyekat kelulusan berkenaan. Motif utama tindakan Ronie ini tidak dapat di jelaskan secara terperinci. Namun apa yang jelas tindakan Ronie ini selayaknya di ajar memandangkan Bapak AYAM Ronie ini cuba menghalang Perdana Menteri Malaysia dari menghadiri program yang di adakan.

Rakyat boleh lihat sendiri akan kejadian ini sama sepertimana campurtangan Ronie sebelum ini dalam operasi PELACURAN dan RUMAH URUT. Jika dahulu Ronie membela pusat Pelacuran dan rumah urut dengan menggangu penguatkuasa Majlis Daerah dan sekarang ini Ronie sekali lagi menggunakan pengaruhnya sebagai Ketua DAP Selangor dengan menyekat kebebasan rakyat dalam mengadakan Sambutan Perayaan.

Di harapkan pihak MCA Klangg dapat membawa isu berkenaan hal ini ke media utama bagi memberikan satu kebenaran kepada rakyat akan tindakan mereka ini pakatan DAP,PAS dan PKR yang ternyata menyekat kebebasan kita rakyat Malaysia dalam mengadakan Majlis Perayaan.

Post By Papa Gomo

Sunday, February 14, 2010

Selamat Menyambut Tahun Baru Cina






Buat semua Warga Malaysia khasnya kepada Masyarakat Tionghua, kami di UMWM ingin Mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina - GONG XI FA CAI.....

Monday, February 8, 2010

Apa Kena Mengena Unit Media Kami Dengan Gambar Nik Ajis Yang Di Sontot?


Harakah Daily melaporkan satu laporan Polis telah di buat terhadap Blogger Jeffry Damien berhubung beberapa gambar yang di katakan oleh pimpinan PAS Sebagai satu penghinaan kepada Nik Ajis Nik Mat. Sejauh manakah Gambar tersebut merupakan satu penghinaan?

Klik Di Sini Artikel Harakahdaily Berhubung Laporan Polis Tersebut.


Antara Petikan yang mana menarik minat kami di Unit Media Wangsa Maju ini:

“Tindakan itu juga tidak bertanggungjawab. Kami memohon pihak polis menyiasat dan mengambil tindakan yang sewajarnya kepada bloger terbabit kerana bertindak di luar batasan,” tegasnya.

Beliau yang juga seorang peguam berkata, siasatan boleh dibuat mengikut Akta Multimedia, Akta Fitnah dan Kanun Keseksaan yang mempunyai peruntukan jelas mengenai perbuatan fitnah.

Menurutnya juga bloger terbabit dikenal pasti berasal dari Johor dan merupakan salah seorang Cyber Troopers Umno memandangkan ada link dengan Unit Media Umno Wangsa Maju."

APA KENA MENGENA DENGAN UNIT MEDIA WANGSA MAJU ???


Opsss kami bukan melatah kerana kenyataan tersebut merujuk kepada Unit Media UMNO Wangsa Maju. he he he......

Agak kelaka bila mana Pemimpin PAS cuba mengaitkan UMNO dalam isu Gambar Jefrydamien ini. Seboleh bolehnya mereka akan cuba meletakkan kesalahan tersebut kepada UMNO. Dan seterusnya menjadiikan UMNO punca segala galanya.

Masih ingatkan dengan Aduka Taruna Blogger Yang menghina Alrymarhum Sultan Johor dengan memberikan gelaran Mangkat kepada MAMPOS. Blogger berkenaan sudah pun di tangkap dan sudah pun di dakwa di Mahkamah. Aduka Taruna tersebut Blogger pihak mana?

Aduka Taruna merupakan Blogger PAS Reform yang mana merupakan puak Pro Edrogan dalam PAS. Apakah kenyataan Aduka Taruna tersebut sebenarnya mendapat Restu dari pimpinan PAS? Al Maklum Aduka merupakan Blogger UPAHAN PAS.

Dalam Hal ini kita boleh lihat bagaimana sikap PAS yang amat JAHIL sama sekali. Blogger yang mana telah terang terangan melakukan kesalahan dengan begitu JAHIL terhadap Alrmarhum Sultan Johor tidak langsung mereka Pimpinan PAS membuat laporan Polis bagi menyiasat si Aduka Taruna. Mentang mentang lah blogger puak Mereka!!!

Namun bila si Jeffrydamien yang pro Kerajaan membuat Gambar yang LANGSUNG tidak melakukan sebarang kesalahan telah di laporkan kepada pihak Polis dan mengembar gemburkan cerita penghinaan kepada Nik Ajis.

Kesian....memang kesian......
Apa sekalipun kami Unit Media Wangsa Maju menyokong penuh kepada Blogger seangkatan Jeffrydamien dalam hal ini.

Jika Takut Pada Risiko,Usah Bicara Soal Perjuangan.
Ada Faham ke Puak hamPAS?

Post By Papa Gomo

Sunday, February 7, 2010

TERKINI- Wee Choo Keong Akan Keluar PKR


Dari maklumat yang di terima Wee Choo Keong MP Wangsa Maju yang mana Presiden MDP yang bertanding dalam pilihanraya lalu atas tiket PKR akan keluar dari Pakatan Keadilan Rakyat (PKR) Pengumunan dari Wee Choo Keong akan di lakukan sama ada esok atau pun Lusa.

Pejabat PKR Wangsa Maju yang terletak di Plantinium Victory Danau Kota juga tidak kelihatan Bendera PKR di gantung sekeliling banguanan. Di Maklumkan minggu lepas petugas Pejabat MP Berkenaan telah membuang Bendera berkenaan.

Wee Choo Keog di laporkan akan keluar dari PKR dan menjadi MP Bebas, namun tidak dapat di pastikan sama ada Wee Choo Keong akan menyokong kerajaan Barisan Nasional mahupun menjadi MP Bebas sebagaimana MP Pasir Mas Datuk Paduka Ibrahim Ali.

Apa sekalipun yang pasti kami Unit Media Wangsa Maju tidak akan berkerja sama dengan Wee Choo Keong ini walaupun setelah menjadi MP Bebas. Malah Prinsip kami yang tidak akan menyokong seorang HOMOSEKSUAL sebagai pemimpin kawasan Kami.

Wee Choo Keong akan kami tentang dan Bongkarkan demi Rakyat Wangsa Maju dan juga rakyat Malaysia.

Saturday, February 6, 2010

JUARA RAKYAT - BULAN PENDIDIKAN

Program Juara Rakyat - Bulan Pendidikan kini di Wangsa Maju pula.

Maklumatnya seperti berikut :

Tarikh : 6 & 7 Februari 2010 (Sabtu & Ahad)
Masa : 2.00 ptg
Dirasmikan oleh : YB Senator Datuk Raja Nong Chik
(Menteri Wilayah Persekutuan & Kesejahteraan Bandar)

Antara atucaranya ialah : Anugerah Pelajar Cemerlang UPSR & PMR 2009 dan Program Motivasi Pendidikan bagi bakal calon UPSR 2010.

Orang ramai dijemput hadir bagi memeriahkan Program ini.